Kogänget
Dags för ny tråd..
Även om det är lite aktivitet, så är det skönt att ha någonstans att skriva av sig på
Hoppas ni alla har en skön sommar!
Vi ses i september tjejer!
Dags för ny tråd..
Även om det är lite aktivitet, så är det skönt att ha någonstans att skriva av sig på
Hoppas ni alla har en skön sommar!
Vi ses i september tjejer!
skit!!!!! vattenläcka!!!!! droppar vatten från taket i köket...rakt under duschen...både ju väldigt gott.....INTE!!!!!!!!
Oj oj oj...
Rödvin kan vara farlig!
Kommer nog ha ont i huvudet i morgon.
Red red wine..makes you forget... *ler*
Vattenläcka, låter varken kul eller särskilt billigt :-/
Ser hoppfullt ut ..mår ett snäpp bättre än igår
Så idag ska väskan packas!! Dock tillkommer alvedon/ipren..ngt jag inte tänkt packa med från början
oooh det är nog inte så farligt som vi först trodde.....det slutade droppa efter ett tag och nu inget alls...mannen tror att det kan ha varit stopp i en ledning vid duschen och att vattnet då tog en annan sväng ner...
så har vi tur så är det så...det lär ju märkas nästa gång vi duschar..
lovan: hur mås det idag då tro???
Idag mås det bra! Faktiskt.
Tro mig, jag är lika förvånad själv.
Idag ska vi bara ta det lugnt. Kanske åka ut till skogen o plocka mera trattisar. Eller så ska vi åka på husvagns-folkrace.
Vi får se.
Just ja!
Darling: Jobbigt om det visar sig vara en vattenläcka i alla fall. *ryser*
ja vi måste kolla upp det i vilket fall....så det blir väl till att riva upp matta och golv i badrummet....och eftersom mattan går upp på väggarna en bit så ryker väl de med...tur att vi bara målade om i badrummet sist, och inte gjorde ett helt jobb..
jaja, det blir vad det blir...kan ju alltid hoppas på att det inte drar iväg fööööör mycket i pengar...
daniel fick nyss sin 5årspresent i förskott...en kick-bike med Blixten McQueen på....oooh, ni skulle sett minen på honom!!!!! LYCKA!!
nitis: ha en härlig tid i gbg!!!!!!
Skönt Nitis att du redan känner dig lite bättre så kan åka iväg imorgon
Lovan: Vet du vart det där husvagnsracet är någonstans, inte på Malmabanan va? Tänkte kanske åka dit imorgon men vet ju inte vart motorstadion ligger...
Darling: Förstår det var en uppskattad 5års present. Men shit vad snabbt tiden går, din grabb fyller ju snart 5år......det hade jag förträngt
Mina tjejer är nu på ett 5års kalas och det är första kalaset minstingen gått/går på Gissa om hon var stolt. Ja för denna tjej som har bjudit har bara bjudit 5åringar och sedan mina två tjejer bara för hon gillar dem så mkt. Så jag sa till dem att de fick lov å vara mkt glada för den gesten
Och de var såååå lyckliga där de gick hand i hand in på kalaset
Känns dock lite konstigt att den minsta, min lilla baby, redan är så stor så går "själv" på kalas...ja storasyrran är ju med såklart men ändå...