Kogänget
Dags för ny tråd..
Även om det är lite aktivitet, så är det skönt att ha någonstans att skriva av sig på
Hoppas ni alla har en skön sommar!
Vi ses i september tjejer!
Dags för ny tråd..
Även om det är lite aktivitet, så är det skönt att ha någonstans att skriva av sig på
Hoppas ni alla har en skön sommar!
Vi ses i september tjejer!
Jag skulle kunna tänka mig besök här hemma i morgon! Om någon vill komma alltså... Klarar inte av att vara på stan...
Lämnar barn vid 7.45, så jag har fritt fram från dess.
Trevligt Lovan!!!!
Då dyker jag upp vid dig på fm när jag uträttat några ärenden
Hej tjejer!
Idag är ingen bra dag alls... Vi får ta besök hos mig en annan dag.
Kram!
minja: så här skrev min bror ang objektiv och så...
"hej hej
ja det verkar som hon då ska ha två olika objektiv om hon båda vill ha bra närbilder och ta kort på tex fåglar. macro är det ju bästa att ha till närbilder. och ett telezoom till tex fåglar. för när man fotar fåglar så kan man oftast inte stå så nära då dem sticker sin väg då =)
så ett telezoom på 70-300 mm räcker ju bra där. och kostar allt från 1800 till massa tusen :P
ett bra macro hamnar på ca 4-6000 kr"
hoppas det kan hjälpa dig lite....
lovan: KRAM!
darling: tackar så mycket då blir det till att gå på jaktdå
Solen: förlåt att jag inte smsade tillbaka såg inte ditt medelande förren jag satt på mötet på jobbet..
Inte kom jag iväg till Västerås...blev veterinärbesök istället...
Men jag tänker göra ett nytt försök i morgon!
Minne: Oj! Hoppas att det inte är nåt farligt med kisse!
Det blev inget Västerås idag heller...det blev skoooogen...och massor av svamp! Skulle ha åkt in och tränat med min mage trasslar så jag törs inte!
Lovan: Kisse mår bra, trodde hon fått UVI men jag tror jag har misstagit mig, ska bada henne, då brukar hon kissa och har hon då blod i urinet så är det ju så...ska nog göra det efter detta(men skulle behöva rensa svamp..)
måste bara få berätta vad Daniel gjorde idag....
han fick gå in på konsumbutiken vi har här (vi satt i bilen med full koll på entrén) och köpa 1 liten mjölk.....vi sa det som i förbifarten och han nappade!!! kan ni förstå hur stolt han var när han kom ut bara ett par minuter senare med en paket mjölk!!!!!! jisses..han sprack nästan.....fick ju växelpengar som hamnade i sparbössan sen....
Åh, Darling! Vilken STOR KILLE du har!