Kogänget
Dags för ny tråd..
Även om det är lite aktivitet, så är det skönt att ha någonstans att skriva av sig på
Hoppas ni alla har en skön sommar!
Vi ses i september tjejer!
Dags för ny tråd..
Även om det är lite aktivitet, så är det skönt att ha någonstans att skriva av sig på
Hoppas ni alla har en skön sommar!
Vi ses i september tjejer!
solen: och visst är det så att barnen blir äldre...men inte vi!!!!
jodu, 5 år grabben...fasen va tiden gått undan alltså....*suckar*
Måste berätta en sak..apropå ålder..
I fredags träffade jag min personliga tränare på gymet och gjorde mätningar, ni vet, vikt kontra längd, kropssfett, vätskemängd,muskelmassa...
Min fysiologiska ålder är 36!!!! Så nu börjar jag närma mig er andra!!!
Ja, min lilla bebis fyller åxå 5 snart...och fy så stor han är!!! Jag vill att han ska vara liiiiten.. Han är stor och förståndig, snackar och sjunger(den musikaliska genen från pappa.. ) Jag är glad att han inte är en bråkstake, att han bryr sig om andra och inte retas. Jag är en stolt mamma!
*vinkar hej då*..nu far jag ner t Brännö för ett par intensiva dagar m ett gäng okända medsystrar
Ses på fredag!
*kram*
hej vet att en del av er är duktiga fotografer.. jag är just nu inne på att köpa en ny kamera (fick lånen en canon 400 D av grannen och nu är jag såld)
problemet är bara att jag vet inte riktigt vad jag skall gå efter på objektivet... standard brukar vara 18-55 och jag vill alltså ha ett finare objektiv för närbilder porträtt och ett som jag kan ta på långt håll typ pippifåglar långt upp i trädet etc...
vad kslal man då gå efter???
Funderar på att köpa hem från Usa där det brukar vara billigar nämligen..
Hoppa någon är duktiga på detta..
Minja: Kul med ny kamera! Det är ju så kul att fotografera Kan dock inte hjälpa dig med problemet, kan inget om objektiv, men skulle också gärna lära mig lite...
minja: jag kan höra med bror min...för han är en jäkel på kameror och allt som hör till...han vet precis vad man ska ha....
Ohilip har fått ringorm!! Jag är så jä-la arg på mig själv!! Det är verkligen mitt fel för jag lät honom klappa katterna på Rhodos...jag hade verkligen ingen tanke på parasiter!!! Visst har man ju hört om det, men jag har ju alltid gosat med alla kissar jag mött(kattokig som man är...)...Så det blir till å va hemma imorgon och försöka få till en dejt med husläkaren..Hm..måste ju få behandling juh, sen vill jag ju inte att mina katter ska få det...tänk all päls som de har!
hej tjejer.
I morgon Onsdag är jag "barnfri mellan kl 7,30-13,30 någon som har lust att träffas framåt dagen när alla har vaknat? någon kanske skall på stan, ledig och vill ha besök framåt förmiddagen (ånej jag tänker inte komma och vålds gästa någon kl 8 jag lovar) det gör jag inte med vem som helst och hur som helst..
Fika, Ikea,kolla kamera kanske etc.... öppen för förslag.....
Idag var det en underbar dag här så jag passade på att skura hallen, ta fram fingervantarna och shoppa gardin på Ica maxi för en 50 krona..
är så sugen på att rusa ut och måla det sista jag har kvar på ena gavlen på huset men men.. jag får nog ta det lite luugnt... en hel dag att orka.
Tråkigt Lovan att du "trillat" dit känner precis igen det där....tom...... tack för att du skrev på kossa tråden, jag skall ta det som ett "tecken" att jag själv skall ta det lugnt, räcker med en trött kossa i hagen eller hur....
jagar fortfarande kamera men nu tror jag att jag hittat en som jag kan tänka mig.. canon 450 d men jag vill ha ett annat objektiv och det ena av dem kostar 1200.
Måste forsätta att kolla, höra mig runt, mycket pengar så jag vill verkligen att det är RÄTT kamera för mig och täcker mina önskningar och behov.
Ang i morgon, kollar här i morgon bitti, eller så finns jag på mobilen
En jätte stor kossa puss till er alla