• Thegran

vi som pluggar lärare på distans via karlstad

Är det några fler här som kommer läsa till lärare på distans via Karlstad universitet?

• Svar på tråden vi som pluggar lärare på distans via karlstad
  • HannaJennebo
    Boppi skrev 2009-08-19 22:50:12 följande:
    Tror jag har frågat det här förut.. Men har ni fått nåt inbetalningskort till studentkåren? Kommer det automatiskt eller måste man anmäla sig nångonstans?(Inte för att det känns nödvändigt för mig.. Men man måste väl vara medlem? Även vi distansstudenter.)
    Läste förut (kommer inte ihåg var) att höstens inbetalningskort skulle skickas ut i mitten av september. Lite sent tyckte jag men det kommer väl, för det ska skickas ut!
  • HannaJennebo
    HannaJennebo skrev 2009-08-20 08:29:50 följande:
    Läste förut (kommer inte ihåg var) att höstens inbetalningskort skulle skickas ut i mitten av september. Lite sent tyckte jag men det kommer väl, för det ska skickas ut!
    DET var här ---> www.student.kau.se/aktuellt/artiklar/artikeldetalj.lasso

Står en mening om att höstens avier kommer i mitten av september.
  • Thegran

Nu ska jag på träffen snart! Lite små nervös faktiskt, haha.
    Hoppas att vi hittar dit i tid!

• HannaJennebo
    Thegran skrev 2009-08-20 12:18:15 följande:
    Nu ska jag på träffen snart! Lite små nervös faktiskt, haha.Hoppas att vi hittar dit i tid!
    Hoppas att det gick bra på träffen! NU är det bara karlstadsträffen kvar för min del att vara lite nervös inför, längtar till måndag ;P
  • Thegran
    HannaJennebo skrev 2009-08-20 17:03:43 följande:
    Hoppas att det gick bra på träffen! NU är det bara karlstadsträffen kvar för min del att vara lite nervös inför, längtar till måndag ;P
    Och nu är jag hemma igen :)
    Det gick bra. Vi är 5 st härifrån. tror vi var 11 totalt på lärcentret.
    Gjorde upp att vi ska ses en dag i veckan vi härifrån stan och plugga ihop. Verkar vara en bra grupp.

Ja, snart är det måndag! Känns kul!

Var det du som skulle bo på kasernhöjden?
    Jag verkar vara den enda från mitt lärcenter som ska bo på vandrarhem...lite trist.
  • AnTiMiFi

Oh vad avis jag blir på er som får träffa era kurskamrater innan. Undrar varför inte lärcentrum Karlstad har det så. Kan vara bra att få ses innan den stora träffen/uppropet den 24 aug. Jag såg deltagarlistan på alla inne på it`s learning, jag står under ditt namn Hanna tror jag vet vem du TessaG är med, men Boppi är lite svårare att klura ut

• HannaJennebo
    Thegran skrev 2009-08-20 17:12:30 följande:
    Och nu är jag hemma igen :)Det gick bra. Vi är 5 st härifrån. tror vi var 11 totalt på lärcentret.Gjorde upp att vi ska ses en dag i veckan vi härifrån stan och plugga ihop. Verkar vara en bra grupp.Ja, snart är det måndag! Känns kul!Var det du som skulle bo på kasernhöjden?Jag verkar vara den enda från mitt lärcenter som ska bo på vandrarhem...lite trist.
    Japp jag ska bo på kasernhöjden och jag är också den enda från mitt lärcentrum.
  • HannaJennebo
    AnTiMiFi skrev 2009-08-20 18:01:53 följande:
    Oh vad avis jag blir på er som får träffa era kurskamrater innan. Undrar varför inte lärcentrum Karlstad har det så. Kan vara bra att få ses innan den stora träffen/uppropet den 24 aug. Jag såg deltagarlistan på alla inne på it`s learning, jag står under ditt namn Hanna tror jag vet vem du TessaG är med, men Boppi är lite svårare att klura ut
    Ja lite konstigt faktiskt, känns skönt nu för mig att det är några man känner till lite så där halvt. Visst skulle du skicka mejl, hur gick det med det?

NU blev jag ju nyfiken förresten, måste kika in på it´s learning och kolla ;P
  • HannaJennebo

Är det förresten bara jag som ska läsa svenska och matematik i samspel?

• Thegran
    AnTiMiFi skrev 2009-08-20 18:01:53 följande:
    :) Therese G...nånting, haha. så det är nog lätt att lista ut :)
    Om du vill ha någon att möta upp och sitta med på uppropet så kan vi mötas utanför om du vill? Ska träffa ett par från lärcentret där men du kan ju såklart hänga på om det är tråkigt att gå helt ensam! (vilket jag skulle tycka)
Svar på tråden vi som pluggar lärare på distans via karlstad