• Thegran

vi som pluggar lärare på distans via karlstad

Är det några fler här som kommer läsa till lärare på distans via Karlstad universitet?

• Svar på tråden vi som pluggar lärare på distans via karlstad
  • HannaJennebo
    Thegran skrev 2009-08-18 15:59:19 följande:
    haha, jag hittar in ens till it´s learning!! Vart på skolan sida ska man för att komma dit? :) kanske ska ta fram papprerna vi fick...antar att kanske står där...Kom på att jag måste till bokhandeln och shoppa skrivböcker och pennor. Alla pennor här har fått ben, och sen är det ju kul med fina pennor :)
    tror det är www.its.kau.se om jag inte minns fel! Sen klickar man på ny användare för att skapa ett nytt konto :)

Lycka till! :P
  • Thegran
    HannaJennebo skrev 2009-08-18 16:00:47 följande:
    tror det är www.its.kau.se om jag inte minns fel! Sen klickar man på ny användare för att skapa ett nytt konto :)Lycka till! :P
    Tack snälla!!
  • HannaJennebo
    Thegran skrev 2009-08-18 16:02:44 följande:
    Tack snälla!!
    Varsågod
  • Thegran

sådärja.

det var några sidor som ska lämnas in...bäst o börja i helgen!

• HannaJennebo
    Thegran skrev 2009-08-18 16:11:04 följande:
    sådärja.det var några sidor som ska lämnas in...bäst o börja i helgen!
    Jo det var ju en del! Mest att läsa dock. Hoppas det är lättförståeligt så man slipper läsa om och om igen utan att fatta
  • Thegran

var inne och kollade på it´s learning igen...snacka om hårdstart...känns det som nu iaf.
    men det lär väl vara det enda vi ska göra fram till den 6e va? Då är det väl lungt iof..:)

• AnTiMiFi
    HannaJennebo skrev 2009-08-18 15:57:24 följande:
    Gör så, och det var ganska lätt att förstå sig på, säger jag med mycket datorvana ;P

vad ska du läsa för inriktning? Själv skulle jag nämligen läsa både sven eric liedman och Gustafsson, Bernt. Tur att jag var inne och kollade så jag kan börja lite innan ;P
    Såg att det var två böcker nu när jag tittade igen, hade lite brått till en tandläkartid så läste nog med ena ögat bara
    Jag ska läsa inriktningen Naturkunskap i vardagen....Jag saknar dock den först boken med Gustafsson stått i kö för den nu i över 1 månad hoppas verkligen jag får den snart.
  • Thegran
    Boppi skrev 2009-08-18 15:23:34 följande:
    Jag ser också framemot måndagen men även mot morgondagen då vi ska träffas på lärcentret för första gången! Själv har jag 2 halvvilda killar på 2 och 5år så nån läsro har inte jag heller just nu!
    haha, nä då förstår jag att inte du heller har nån vidare läsro :)
    just ja, ni har ju träff imorgon! spännande!! berätta gärna sen!

Har du pojkarna på dagis?
    Ni andra, har ni barn? Hur gör ni?

Jag har ju min lilla hemma. Hennes pappa kommer dock vara hemma två vardagar (plus helg såklart Jag hoppas att det räcker. får plugga då och på kvällarna om det behövs. I annat fall får han vara hemma mer...
  • Thegran
    AnTiMiFi skrev 2009-08-18 19:21:01 följande:
    Såg att det var två böcker nu när jag tittade igen, hade lite brått till en tandläkartid så läste nog med ena ögat bara Jag ska läsa inriktningen Naturkunskap i vardagen....Jag saknar dock den först boken med Gustafsson stått i kö för den nu i över 1 månad hoppas verkligen jag får den snart.
    håller tummarna för att boken kommer snaaart!

jag väntar på den där "lärarens värld". Ringde biblioteket idag men den var försenad...tror jag köper den istället..men känns dumt innan man vet om man ens behöver den (förra utbildningen så öppnade man inte ens hälften av böckerna)
  • AnTiMiFi

Jag har två barn men de är stora, Filip på 14 år och Tilda på 7 år så de är i skolan på dagarna. Boken borde komma vilken dag som helst, jag har för mig att den var rätt så dyr att köpa ny med.

Svar på tråden vi som pluggar lärare på distans via karlstad