• Thegran

vi som pluggar lärare på distans via karlstad

Är det några fler här som kommer läsa till lärare på distans via Karlstad universitet?

• Svar på tråden vi som pluggar lärare på distans via karlstad
  • Thegran
    HannaJennebo skrev 2009-08-20 18:05:04 följande:
    Japp jag ska bo på kasernhöjden och jag är också den enda från mitt lärcentrum.
    Ah, då ses vi ju där! Vad kul!
    Kanske kan äta tillsammans på kvällen om ingen ska ut med sina "egna" kursare?
  • Thegran
    HannaJennebo skrev 2009-08-20 18:09:10 följande:
    Är det förresten bara jag som ska läsa svenska och matematik i samspel?
    tror det. vi andra läser väl naturkunskap i vardagen allihopa tror jag?
  • AnTiMiFi
    HannaJennebo skrev 2009-08-20 18:09:10 följande:
    Är det förresten bara jag som ska läsa svenska och matematik i samspel?
    Av oss här tror jag det, men min kusin ska läsa det vet jag. Men hon är ifrån Kristinehamn som jag, så ni tillhör inte samma lärcentrum.

Apropå mailet, har inte fått svar lite dåligt va? jag menar en lista ska man väl kunna skaka fram?
  • HannaJennebo
    Thegran skrev 2009-08-20 18:19:25 följande:
    Ah, då ses vi ju där! Vad kul! Kanske kan äta tillsammans på kvällen om ingen ska ut med sina "egna" kursare?
    Haha kanske d kanske, inte för att jag vet var och när jag ska äta men. Annars en pratstund på kvällen innan vi ska sova *hihi*
  • HannaJennebo
    Thegran skrev 2009-08-20 18:20:45 följande:
    tror det. vi andra läser väl naturkunskap i vardagen allihopa tror jag?
    *snyft* fast vi läser ju iaf samma kurs ibörjan ;P
  • HannaJennebo
    AnTiMiFi skrev 2009-08-20 18:20:56 följande:
    Av oss här tror jag det, men min kusin ska läsa det vet jag. Men hon är ifrån Kristinehamn som jag, så ni tillhör inte samma lärcentrum.Apropå mailet, har inte fått svar lite dåligt va? jag menar en lista ska man väl kunna skaka fram?
    Ja det borde ju inte kunna vara så svårt tycker jag. Jag har en från kristinehamn på mitt lärcentrum, tycker det är lite konstigt att man åker så långt!
  • Thegran
    HannaJennebo skrev 2009-08-20 18:21:21 följande:
    Haha kanske d kanske, inte för att jag vet var och när jag ska äta men. Annars en pratstund på kvällen innan vi ska sova *hihi*
    :) haha japp.

Jag funderar på att åka till forshaga en sväng på kvällen iof.
    Kolla in på gammla skolan om man ändå inte har nåt vettigt för sig :)
  • HannaJennebo
    Thegran skrev 2009-08-20 18:23:07 följande:
    :) haha japp.Jag funderar på att åka till forshaga en sväng på kvällen iof.Kolla in på gammla skolan om man ändå inte har nåt vettigt för sig :)
    Haha jasså, jag har inte planerat kvällen än, fast det är väl mycket att smälta första dagen
  • AnTiMiFi
    Thegran skrev 2009-08-20 18:18:28 följande:
    :) Therese G...nånting, haha. så det är nog lätt att lista ut :)Om du vill ha någon att möta upp och sitta med på uppropet så kan vi mötas utanför om du vill? Ska träffa ett par från lärcentret där men du kan ju såklart hänga på om det är tråkigt att gå helt ensam! (vilket jag skulle tycka)
    at

Jättesnällt av dig, det kan vi göra, jag tror jag ska åka med min kusin men hon ska inte läsa samma inriktning som jag. Vem vet de kanske delar upp oss där?
  • Thegran
    AnTiMiFi skrev 2009-08-20 18:34:23 följande:
    [citat]:) Therese G...nånting, haha. så det är nog lätt att lista ut :)Om du vill ha någon att möta upp och sitta med på uppropet så kan vi mötas utanför om du vill? Ska träffa ett par från lärcentret där men du kan ju såklart hänga på om det är tråkigt att gå helt ensam! (vilket jag skulle tycka)[/citat Jättesnällt av dig, det kan vi göra, jag tror jag ska åka med min kusin men hon ska inte läsa samma inriktning som jag. Vem vet de kanske delar upp oss där?
    jag tror att uppropet är för alla...eller jag vet inte, men förra utbildningen jag gick så var det så. vi var två utbildningar, inom samma område, på uppropet.
    det var väl i nån aula det här? då lär vi vara många iaf.
Svar på tråden vi som pluggar lärare på distans via karlstad