• Thegran

vi som pluggar lärare på distans via karlstad

Är det några fler här som kommer läsa till lärare på distans via Karlstad universitet?

• Svar på tråden vi som pluggar lärare på distans via karlstad
  • HannaJennebo
    AnTiMiFi skrev 2009-08-20 19:32:02 följande:
    Ja det är bäst, de har en handläggningstid på 2 veckor.
    Jag har fixat, det tog en väldigt lång tid! Men ska vi ha med oss det till Karlstad?

förresten Tessa: Varför skulle det inte funka med trådlöst?! (tur att det funkade iaf!)
  • Thegran
    HannaJennebo skrev 2009-08-20 19:39:26 följande:
    Jag har fixat, det tog en väldigt lång tid! Men ska vi ha med oss det till Karlstad?förresten Tessa: Varför skulle det inte funka med trådlöst?! (tur att det funkade iaf!)
    det stod såhär;

Lite teknisk information:

För att kunna se lagrade föreläsningar behövs följande:

Bredbandsuppkoppling - helst 2Mbit/sek, ej trådlöst
  • AnTiMiFi
    HannaJennebo skrev 2009-08-20 19:39:26 följande:
    Jag har fixat, det tog en väldigt lång tid! Men ska vi ha med oss det till Karlstad?förresten Tessa: Varför skulle det inte funka med trådlöst?! (tur att det funkade iaf!)
    Jag tror det ska med, det ska väl lämnas in tillsammans med VFU lappen på måndag
  • Thegran
    AnTiMiFi skrev 2009-08-20 19:43:30 följande:
    Jag tror det ska med, det ska väl lämnas in tillsammans med VFU lappen på måndag
    ojdå.
    jag hinner inte få mitt tills dess!
    men man kan kanske skicka upp det...
  • HannaJennebo
    AnTiMiFi skrev 2009-08-20 19:43:30 följande:
    Oki! Trodde vi skulle ge det till rektorn på vfu platsen, men bäst att ta med sig det i alla fall.
    Thegran skrev 2009-08-20 19:45:28 följande:
    ojdå.jag hinner inte få mitt tills dess!men man kan kanske skicka upp det...
    Det borde ju gå att lämna in det senare, vi ska ju inte ut på vfu nu precis :P
  • AnTiMiFi
    HannaJennebo skrev 2009-08-20 19:46:57 följande:
    Oki! Trodde vi skulle ge det till rektorn på vfu platsen, men bäst att ta med sig det i alla fall.

Det borde ju gå att lämna in det senare, vi ska ju inte ut på vfu nu precis :P
    Nä inte än på ett tag
  • HannaJennebo
    AnTiMiFi skrev 2009-08-20 19:54:13 följande:
    Nä inte än på ett tag
    Är det bara jag som tycker att det är mycket att hålla reda på just nu? Jag kommer glöma hälften som jag ska ha med mig på måndag :P
  • HannaJennebo

varför citerade den automatiskt *hmm* aja. Förresten skulle den där uppgiften verkligen vara inne den 6:e? för är inte det en söndag?

• AnTiMiFi
    HannaJennebo skrev 2009-08-20 20:02:37 följande:
    Är det bara jag som tycker att det är mycket att hålla reda på just nu? Jag kommer glöma hälften som jag ska ha med mig på måndag :P
    Jo det är mycket att hålla reda på, jag tycker jag har förberett saker sedan jag fick veta att jag kommit in. Vad har ni för bakgrund tjejer? någon som arbetat inom skola/barnomsorg tidigare? För mig blir detta något helt nytt, jag har arbetat inom serviceyrken mest bla storhushåll/restaurang och kundtjänst. Nu senaste året har jag pluggat på KomVux för att få behörighet och lite bättre betyg Frivilligt att berätta.......
  • HannaJennebo
    AnTiMiFi skrev 2009-08-21 15:52:01 följande:
    Jo det är mycket att hålla reda på, jag tycker jag har förberett saker sedan jag fick veta att jag kommit in. Vad har ni för bakgrund tjejer? någon som arbetat inom skola/barnomsorg tidigare? För mig blir detta något helt nytt, jag har arbetat inom serviceyrken mest bla storhushåll/restaurang och kundtjänst. Nu senaste året har jag pluggat på KomVux för att få behörighet och lite bättre betyg Frivilligt att berätta.......
    Samma här gällande förberedelserna!
    Jag har inte jobbat något alls knappt, gått ut gymnasiet och gått ett år på socionomprogrammet (Inget för mig). Läst matte B på komvux och sedan 2 kurser (lärande i matematik och matematik för lärare i grundskolan) på universitet. Det är allt jag hunnit med Verkar dock som att jag valt rätt denna gången

Såg förresten att det kommit ut 2 nya grupparbeten på it´s learning utan slut datum, intressant
Svar på tråden vi som pluggar lärare på distans via karlstad