vi som pluggar lärare på distans via karlstad
Är det några fler här som kommer läsa till lärare på distans via Karlstad universitet?
Är det några fler här som kommer läsa till lärare på distans via Karlstad universitet?
Har letat på kau.se efter nån info om när vi ska ha praktik men jag kan inte hitta det någonstans, tyvärr..
Varför ska du vara ledig nästa år?
Fattar inte det här med webb-registerning och studentkonto riktigt.. Kan man inte fixa det än? Käner mig lite borta.. Vet du?
Nu har jag kommit hem från en liten semstertripp till Karlstad! Var ju tvungen att kolla in stan lite! Vilken fin stad och större än jag trodde! Åkte bara förbi universitet och spanade lite. Familjen tyckte också om Karlstad och det fanns mycket att se och att göra.
Du skrev i ett tidigare inlägg ang. studentkåren att avi skulle komma hem. Har du anmält dig någonstans eller sker det automatiskt?
Ang.praktiken så tror jag att det är uppdelat på 2 perioder, verkar mycket med 8v i sträck. Men jag vet ju som sagt inte.
haha vad bra att du gillade Karlstad! :)
avin kommer automatiskt tror jag...det har den gjort från alla andra skolor jag gått vid iaf.
Nu har jag fixat böckerna till första kursen.
så nu kan vi börja ;)
Jag har tänkt läsa lärarutbildningen via karlstad vt.10
Skulle gärna vilja se litt.lista om det går bra =)
för att kika på böcker innan...
Tessa: Hur är läget? Snart börjar vi!!!!
Har du hört nåt från ditt lärcenter än? Det har inte jag..
Hej på dig!
Nu har jag bokat tågbiljetter! Åker upp på söndag kväll och tänker sova över hos en gammal kompis lillasyster. Skönt att åka tåg nu första gången så kan man ta det lugnt på tåget istället för att köra bil.
Idag fick jag mail från mitt lärcenter. Vi ska ses nu på ons em! Kul och se vilka man kommer läsa med!