• Thegran

vi som pluggar lärare på distans via karlstad

Är det några fler här som kommer läsa till lärare på distans via Karlstad universitet?

• Svar på tråden vi som pluggar lärare på distans via karlstad
  • HannaJennebo
    Thegran skrev 2009-08-20 18:37:26 följande:
    jag tror att uppropet är för alla...eller jag vet inte, men förra utbildningen jag gick så var det så. vi var två utbildningar, inom samma område, på uppropet.det var väl i nån aula det här? då lär vi vara många iaf.
    Tror att "uppropet" är för alla inkl de som inte läser på distans för visst delar vi oss på eftermiddagen? Jag kan ju ha läst fel också
  • Thegran
    HannaJennebo skrev 2009-08-20 18:40:51 följande:
    Tror att "uppropet" är för alla inkl de som inte läser på distans för visst delar vi oss på eftermiddagen? Jag kan ju ha läst fel också
    ja jag förstod det också som att vi delar oss på em.
    fast ska vi läsa samma kurs kanske man inte göra det?
    har ingen aning, bara gissar :)
  • AnTiMiFi

Ja vi får se vad som händer, måndagen var hela dagen, men tisdagen slutade vi kl 11 redan. Gäller att ta anteckningar på föreläsningen de var användbara till att lösa uppgiften

• HannaJennebo
    AnTiMiFi skrev 2009-08-20 18:52:24 följande:
    Ja vi får se vad som händer, måndagen var hela dagen, men tisdagen slutade vi kl 11 redan. Gäller att ta anteckningar på föreläsningen de var användbara till att lösa uppgiften
    Jasså slutar ni 11? vi ska ha en föreläsning där på eftermiddagen
  • Thegran
    AnTiMiFi skrev 2009-08-20 18:52:24 följande:
    vi slutar 15.
    fick nåt papper som det stod 11 på först, men fick ett nytt hemskickat där det står 15 och enligt dom på lärcentret idag så var det första fel och det nya stämde.
    kanske är så för er med.
  • HannaJennebo
    Thegran skrev 2009-08-20 18:54:55 följande:
    vi slutar 15.fick nåt papper som det stod 11 på först, men fick ett nytt hemskickat där det står 15 och enligt dom på lärcentret idag så var det första fel och det nya stämde.kanske är så för er med.
    Oki det var d jag menade. Sitter förresten nu och kollar bandade inspelningar via telebild, det är ju ganska coolt egentligen, säger jag som är ett litet teknikfreak!
  • AnTiMiFi
    Thegran skrev 2009-08-20 18:54:55 följande:
    vi slutar 15.fick nåt papper som det stod 11 på först, men fick ett nytt hemskickat där det står 15 och enligt dom på lärcentret idag så var det första fel och det nya stämde.kanske är så för er med.
    Jaha där ser man, har inte fått något nytt papper men skulle tro att den nya tiden gäller mig med.
  • Thegran
    HannaJennebo skrev 2009-08-20 18:58:35 följande:
    Oki det var d jag menade. Sitter förresten nu och kollar bandade inspelningar via telebild, det är ju ganska coolt egentligen, säger jag som är ett litet teknikfreak!
    haha :)
    vadå, är det några som hör till denna utbildning? kan man se dom nu? trodde det var direktsänt :)
  • HannaJennebo
    AnTiMiFi skrev 2009-08-20 18:59:53 följande:
    Jaha där ser man, har inte fått något nytt papper men skulle tro att den nya tiden gäller mig med.
    Okej! hörde att det var flera på mitt lärcentrum som inte fått det nya heller. Men de kommer säkert säga det på måndag i karlstad
  • AnTiMiFi
    HannaJennebo skrev 2009-08-20 18:58:35 följande:
    ja något teknikfreak är väl inte jag direkt men tekniken har onekligen öppnat många dörrar
Svar på tråden vi som pluggar lärare på distans via karlstad