Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!
Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...
Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????
Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...
Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????
Hej tjejer.. ida går ja in i v 29... oj vad tiden går fort...
och fick ett glädjande besked ida åxå... FK ringde och sa att min 50% sjukskrivning hade blivit beviljad så jag är super glad! nu kan man sova på nätterna igen... men allt man läst och hört så vet man ju aldrig jue...
Visst pratades det om att ses imorgon, ons? Kanske kan ta på fre istället... Någon som kan då? Fm eller em spelar ingen roll för mig.
Är det någon som går på Öppna förskolan i Eskilskyrkan??
Man skulle ju kunna ses där då? ? ? Då vet alla vilka tider det är o kan man komma så gör man o efter skolan kan man ju fika?
farligt är det inte...
o går väl inte att göra så mkt åt... du får stanna upp o vila om det blir för obehagligt, själv gick jag på för det mesta o det brukade släppa under tiden lr när jag kom hem...
det va sällan det blev värre allafall..
en liten fråga till alla er gravida....går ni till MVC här i handen? Och hur är det med BVC?? Vad har ni för erfarenheter, är de bra?