• 4blommor

Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!

Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...

Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????

Gravid med 4:e barnet...
  • Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!
  • Nallebjörnis

Hej tjejer.. ida går ja in i v 29... oj vad tiden går fort...
    och fick ett glädjande besked ida åxå... FK ringde och sa att min 50% sjukskrivning hade blivit beviljad så jag är super glad! nu kan man sova på nätterna igen... men allt man läst och hört så vet man ju aldrig jue...

• Hanniz84
    4blommor skrev 2009-09-15 14:18:34 följande:
    efter 3 flickor ska vi få en son... jisses om vi blev överaskade
    grattis!
    BF 22juli *Längtar*
  • Cissi nu är det dax

Visst pratades det om att ses imorgon, ons? Kanske kan ta på fre istället... Någon som kan då? Fm eller em spelar ingen roll för mig.

• 4blommor
    Nallebjörnis skrev 2009-09-15 17:06:28 följande:
    Hej tjejer.. ida går ja in i v 29... oj vad tiden går fort... och fick ett glädjande besked ida åxå... FK ringde och sa att min 50% sjukskrivning hade blivit beviljad så jag är super glad! nu kan man sova på nätterna igen... men allt man läst och hört så vet man ju aldrig jue...
    Vad underbart!!! Grattis till ny gravvecka o 50%-sjukskrivningen =)
  • 4blommor

Är det någon som går på Öppna förskolan i Eskilskyrkan??

Man skulle ju kunna ses där då? ? ? Då vet alla vilka tider det är o kan man komma så gör man o efter skolan kan man ju fika?

• Nallebjörnis
    4blommor skrev 2009-09-17 11:50:16 följande:
    Vad underbart!!! Grattis till ny gravvecka o 50%-sjukskrivningen =)
    ja el hur!
    tack tack!
    en fråga till er tjejer som fött redan..
    när ja är ute och går och så så typ ilar det ner iblygbenet.. vad är det? är det farligt? vad ska man göra?
  • Hanniz84
    4blommor skrev 2009-09-17 11:51:25 följande:
    Är det någon som går på Öppna förskolan i Eskilskyrkan??Man skulle ju kunna ses där då? ? ? Då vet alla vilka tider det är o kan man komma så gör man o efter skolan kan man ju fika?
    jag o "Flakey" pratade om att gå dit, inte nästa vecka, men veckan därpå..
    då är våra ca 2mån

så det kanske vore ngt för oss alla att göra?
    Nallebjörnis skrev 2009-09-17 15:31:02 följande:
    ja el hur! tack tack! en fråga till er tjejer som fött redan.. när ja är ute och går och så så typ ilar det ner iblygbenet.. vad är det? är det farligt? vad ska man göra?
    så gjorde det ofta på mej.. är väl att det trycker på lite neråt, o på nå nrev lr nåt när man är uppe o rör sej..
    det kändes på mej som om nån tryckte upp en elektrisk pinne mellan bena.

kan nog oxå va att den fixerar sej va det ngn som sa... men i mitt fall var det inte det eftersom min unge inte sjönk ner ngt alla..
    BF 22juli *Längtar*
  • Hanniz84

farligt är det inte...
    o går väl inte att göra så mkt åt... du får stanna upp o vila om det blir för obehagligt, själv gick jag på för det mesta o det brukade släppa under tiden lr när jag kom hem...
    det va sällan det blev värre allafall..

BF 22juli *Längtar*
  • denimbee

en liten fråga till alla er gravida....går ni till MVC här i handen? Och hur är det med BVC?? Vad har ni för erfarenheter, är de bra?

Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!