• 4blommor

Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!

Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...

Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????

Gravid med 4:e barnet...
  • Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!
  • 4blommor
    Irma77 skrev 2009-09-13 07:21:36 följande:
    Hej hejFår man vara med här? Flyttar till Svartbäcken 1/10. Mina barn går redan i skolorna där, så pendlar varje dag. Vore kul att hitta lite nya kompisar när man är nyinflyttad. Har 4 barn, tjejer, i åldrarna 8 månader, 4, 7 och 11 år.
    Absolut. Välkommen till tråden!
  • 4blommor

Åååh på Tisdag är det UL... Pirrigt... även om jag vet att jag bär på ett barn så kommer tankarna "undrar vad som finns därinne o om det rör sig osv" haha, knasigt kanske..:P

Längtar i alla fall massa mycket!!! :D

• Hanniz84
    4blommor skrev 2009-09-13 14:26:45 följande:
    Åååh på Tisdag är det UL... Pirrigt... även om jag vet att jag bär på ett barn så kommer tankarna "undrar vad som finns därinne o om det rör sig osv" haha, knasigt kanske..:P Längtar i alla fall massa mycket!!! :D
    åh, spännande!

ska ni ta reda på könet?..
    BF 22juli *Längtar*
  • 08Mars

Hej
    Nu har både jag och dottern varit magsjuka. Trist värre fast skönt nu när vi är bra igen. MAnnen min har klarat sig och det är ju väldans skönt! Han brukar få allt sådant annars och HAN BLIR JU SÅÅÅÅ SJUK!

Jag jobbar lite i v men om ni bestämmer tid och plats så försöker jag att hänga på.

Välkommer Irma77!

• 4blommor
    08Mars skrev 2009-09-13 16:27:43 följande:
    HejNu har både jag och dottern varit magsjuka. Trist värre fast skönt nu när vi är bra igen. MAnnen min har klarat sig och det är ju väldans skönt! Han brukar få allt sådant annars och HAN BLIR JU SÅÅÅÅ SJUK!Jag jobbar lite i v men om ni bestämmer tid och plats så försöker jag att hänga på. Välkommer Irma77!
    Vad skönt att ni mår bättre!

absolut! Jag alla dagar förutom Tis (UL)...

Någon som vill ses på Onsdag? Promenad?
  • Irma77
    Hanniz84 skrev 2009-09-13 08:51:53 följande:
    absolut! välkommen!jag bor oxå i svartbäcken vart kommer ni bo?....
    Granebovägen flyttar vi till
  • 4blommor
    Hanniz84 skrev 2009-09-13 15:06:31 följande:
    åh, spännande! ska ni ta reda på könet?..
    ja ooja det ska vi göra..:)
    Det bestämde jag redan för 2 månader sedan då vi fick tiden ;) Maken hade ingen chans att säga annat :P
  • Cissi nu är det dax

Nu verkar det som om vi är friska allihopa. Albin är helt ok, Sebastian kräktes ett par gånger igår, andra gången över precis hela mig... Han hade även lite feber men idag har allt varit ok med honom också. Så på ons hänger vi gärna på.
    Förmiddag, runt 10-tiden, eller eftermiddag runt 2-tiden passar oss bäst.

• 4blommor

efter 3 flickor ska vi få en son... jisses om vi blev överaskade

Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!