• Anonym

Min syste klänger efter min fästman

Bor i Cypern med min fästman, e sällan i Sverige,men e här nu o hälsar på semester o visst kul att träffa familjen när ens lillasyrra (hon e 27 o jag 29) klänger efter min man..hon har precis fått barn, har tråkigt o vill ut med oss när jag ska visa min hemstad för honom. Vill ju va romantisk med han, men inte vill ja hångla mitt framför näsan på henne, för hon har svårt o hitta killar nu när hon e lite 'låst' med ta hand om ungen..plus det känns som att hon har värsta bekräftelsetörsten när de kommer till killar, o hon ska 'jämt' amma o vissa lökarna mitt framför min man!! Får fnatt! Min man känner sig besvärad, men vill inte säga nåt o mamma tycker jag borde umgås med min syrra för att vi ses ytterst lite! Men hon e så jävla på..vill ha en hel mysdag med älskling bara, vilket innebär hon blir sårad så fan göra? Ingen förstår!?!

• Svar på tråden Min syste klänger efter min fästman
  • Anonym (78)

Hur exakt klänger hon efter din fästman? För att hon ammar offentligt? Hm.....

• Anonym

Du kan vara rätt så lugn, "lökarna" är inte mer sexuellt attraktiva efter en förlossning p g a sin storlek- det är fler sublima signaler som sänds ut ffa till bebisen.

Ja så ärdet väl för alla som fått barn, man kan inte hänga med på allt- bry dig inte om det för så är verkligheten för en nybliven mamma.

• Anonym (oj då)

Jag tycker att du borde berätta som du känner för din syster, då kanske hon förstår.. Hon vill säkert få bekräftelse från killar att hon fortfarande "har det" men det är fel att använda sin systers kille på det sättet. Kan ju också hända att det inte alls är medvetet från hennes sida.. Du kan ju också till exempel när hon sätter sig framför din kille att amma säga "Du tycker inte det känns bättre att sitta mer privat att amma än vid oss?". Men visst att amma ÄR naturligt. Lycka till!

• Anonym (svartis?)

klänger? Herregud hon måste väl få amma, det är ju inte direkt sexuellt. Nej du, du låter rätt svartsjuk.

• Anonym (svartis?)
    Anonym (oj då) skrev 2009-08-01 15:36:27 följande:
    Jag tycker att du borde berätta som du känner för din syster, då kanske hon förstår.. Hon vill säkert få bekräftelse från killar att hon fortfarande "har det" men det är fel att använda sin systers kille på det sättet. Kan ju också hända att det inte alls är medvetet från hennes sida.. Du kan ju också till exempel när hon sätter sig framför din kille att amma säga "Du tycker inte det känns bättre att sitta mer privat att amma än vid oss?". Men visst att amma ÄR naturligt. Lycka till!
    Fy fan va förbannad jag skulle bli om min syster bad mig att inte amma framför henne och hennes karl. det verkar ju sjukt!
  • Anonym (oj då)
    Anonym (svartis?) skrev 2009-08-01 15:37:52 följande:
    Fy fan va förbannad jag skulle bli om min syster bad mig att inte amma framför henne och hennes karl. det verkar ju sjukt!
    Jo jo, som jag också skrev, amma ÄR naturligt.. Jag tror TS syftar på mer än bara amningen, det är nog bara en väldigt liten del av allt.. Klart man får amma.
  • Anonym (svartis?)
    Anonym (oj då) skrev 2009-08-01 15:39:28 följande:
    Jo jo, som jag också skrev, amma ÄR naturligt.. Jag tror TS syftar på mer än bara amningen, det är nog bara en väldigt liten del av allt.. Klart man får amma.
    ja problemet verkar inte ligga hos systern utan hos TS, blir man irriterad på ammning och tar det som en raggningsgrej är man nog sjukligt svartsjuk, speciellt om det är ens syster som gör det.. enligt mig.
  • Anonym (oj då)

TS, kan inte du och din fästman gå ifrån när det är dags för amning då? Och självklart ska ni (du o din sambo) ta en heldag själva!! Även om din syster blir sur...

• lollisen

Oj då.

Konstigt att din egen familj vill umgås med dig nu då du är på besök hemma, eftersom ni inte träffas så ofta menar jag.

Vilka härliga familjband ni måste ha.

Mina syskon får klänga hur mycket de vill på mig då vi träffas! Älskar dem över allt annat liksom!
    OM det mot förmodan skulle bli för mycket, så skulle jag säga det helt enkelt. Att "back off, nu vill jag ha lite private space, men vi kan gulla lite mer sen igen." med glimten i ögat.

• Anonym (oj då)
    lollisen skrev 2009-08-01 15:45:20 följande:
    Oj då. Konstigt att din egen familj vill umgås med dig nu då du är på besök hemma, eftersom ni inte träffas så ofta menar jag. Vilka härliga familjband ni måste ha. Mina syskon får klänga hur mycket de vill på mig då vi träffas! Älskar dem över allt annat liksom! OM det mot förmodan skulle bli för mycket, så skulle jag säga det helt enkelt. Att "back off, nu vill jag ha lite private space, men vi kan gulla lite mer sen igen." med glimten i ögat.
    {#lang_emotions_smile}Nu är det ju så att enligt TS så klänger syrran på hennes man mest, inte på henne!
Svar på tråden Min syste klänger efter min fästman