• Anonym

Min syste klänger efter min fästman

Bor i Cypern med min fästman, e sällan i Sverige,men e här nu o hälsar på semester o visst kul att träffa familjen när ens lillasyrra (hon e 27 o jag 29) klänger efter min man..hon har precis fått barn, har tråkigt o vill ut med oss när jag ska visa min hemstad för honom. Vill ju va romantisk med han, men inte vill ja hångla mitt framför näsan på henne, för hon har svårt o hitta killar nu när hon e lite 'låst' med ta hand om ungen..plus det känns som att hon har värsta bekräftelsetörsten när de kommer till killar, o hon ska 'jämt' amma o vissa lökarna mitt framför min man!! Får fnatt! Min man känner sig besvärad, men vill inte säga nåt o mamma tycker jag borde umgås med min syrra för att vi ses ytterst lite! Men hon e så jävla på..vill ha en hel mysdag med älskling bara, vilket innebär hon blir sårad så fan göra? Ingen förstår!?!

• Svar på tråden Min syste klänger efter min fästman
  • Anonym (herregud)
    lollisen skrev 2009-08-02 01:16:09 följande:
    Anonym (herregud) skrev 2009-08-02 01:13:40 följande:
    Vad snackar du om människa? Skulle jag bli svartsjuk på nyförlösta ensamstående mammor? Whyyy? Framförallt, hur fick du det till att jag skulle vara svartsjuk öht?
    ... för att det är det som tydligast kan utläsas av dina inlägg
  • Anonym
    Mopsan skrev 2009-08-02 01:02:46 följande:
    Anonym (buset) skrev 2009-08-02 00:55:32 följande:
    ojojoj vad kännsligt det var här då jag är en skrämmande tragisk person helt klart för att jag inte förstod själva grejen om vad som skulle ses som "flörtande" med att amma. denna bitterhet och fientlighet är enligt mig ännu mera tragisk.
    Nja, jag tror inte det döljer sig så mycket bitterhet bakom, bara lite mothugg.
    Men du som är kvinna borde veta att det finns åtskilliga sätt att flörta på, även när man ammar.
    Bara för att man är mamma och ammar tappar man inte automatiskt sin flörtförmåga och charm.
  • lollisen

Anonym (herregud) skrev 2009-08-02 01:18:01 följande:

... för att det är det som tydligast kan utläsas av dina inlägg
    Jag förstår fortfarande inte hur du kan få det till att jag skulle känna svartsjuka öht? Motivera gärna dina påståenden..
  • Mopsan
    Anonym skrev 2009-08-02 01:19:39 följande:
    Nja, jag tror inte det döljer sig så mycket bitterhet bakom, bara lite mothugg.Men du som är kvinna borde veta att det finns åtskilliga sätt att flörta på, även när man ammar.Bara för att man är mamma och ammar tappar man inte automatiskt sin flörtförmåga och charm.
    har verkligen inte påstått att en kvinna förlorar sin charm när hon blir mamma. däremot kan jag ej se hur ammning kan användas som flörtredskap. lite mothugg??? mot vadå. detta är löjligt utflippat.
  • Anonym
    Mopsan skrev 2009-08-02 01:23:43 följande:
    [citat]
    har verkligen inte påstått att en kvinna förlorar sin charm när hon blir mamma. däremot kan jag ej se hur ammning kan användas som flörtredskap. lite mothugg??? mot vadå. detta är löjligt utflippat.
    [/citat

Varför finner du tråden så urflippad?
  • Anonym (hm)
    Anonym skrev 2009-08-01 23:32:35 följande:
    va?Anonym (hm) skrev 2009-08-01 23:27:54 följande:
    Ja? Jag kallar det spöken eftersom hon tror att syrran är ute efter hennes man. Det kanske bara är så att mannen är sympatisk och hon gillar att vara i hans närhet, inget konstigt med det.
  • Anonym

det var den första delen jag inte förstod...

Anonym (hm) skrev 2009-08-01 23:27:54 följande:

Cypern är väl en ö? Det borde du väl veta om du bor där. Hoppas att du kan komma till ro med alla spöken innan ni reser tillbaks.
  • Anonym (hm)
    Anonym skrev 2009-08-02 02:32:56 följande:
    det var den första delen jag inte förstod...Anonym (hm) skrev 2009-08-01 23:27:54 följande:
    Va? Läs igen då.
  • Anonym

men faan... asså..*suck* sen när är det helt normalt att knalla runt med pattarna bara när man inte ens ammar?? lite respekt tycker jag hennes syster borde visa henne...

verkar som att många som disskuterar här inte RIKTIGT fattat att det inte verkar vara amningen i sig hon stör sig på, med en mera diskret och respektfullare syrra hade hon kanske inte stört sig på henne . Både jag och min älskade syrra har ammat men inte fan knallade varken jag eller hon runt med lökarna hängandes för ingenting framför varandra män..varför skulle man?!

• Anonym
    Anonym skrev 2009-08-02 02:42:44 följande:
    men faan... asså..*suck* sen när är det helt normalt att knalla runt med pattarna bara när man inte ens ammar?? lite respekt tycker jag hennes syster borde visa henne... verkar som att många som disskuterar här inte RIKTIGT fattat att det inte verkar vara amningen i sig hon stör sig på, med en mera diskret och respektfullare syrra hade hon kanske inte stört sig på henne . Både jag och min älskade syrra har ammat men inte fan knallade varken jag eller hon runt med lökarna hängandes för ingenting framför varandra män..varför skulle man?!
    Instämmer helt och hållet. Bröst är alltid bröst, så enkelt är det.
Svar på tråden Min syste klänger efter min fästman