• Anonym

Min syste klänger efter min fästman

Bor i Cypern med min fästman, e sällan i Sverige,men e här nu o hälsar på semester o visst kul att träffa familjen när ens lillasyrra (hon e 27 o jag 29) klänger efter min man..hon har precis fått barn, har tråkigt o vill ut med oss när jag ska visa min hemstad för honom. Vill ju va romantisk med han, men inte vill ja hångla mitt framför näsan på henne, för hon har svårt o hitta killar nu när hon e lite 'låst' med ta hand om ungen..plus det känns som att hon har värsta bekräftelsetörsten när de kommer till killar, o hon ska 'jämt' amma o vissa lökarna mitt framför min man!! Får fnatt! Min man känner sig besvärad, men vill inte säga nåt o mamma tycker jag borde umgås med min syrra för att vi ses ytterst lite! Men hon e så jävla på..vill ha en hel mysdag med älskling bara, vilket innebär hon blir sårad så fan göra? Ingen förstår!?!

• Svar på tråden Min syste klänger efter min fästman
  • MamiElin

öööh det e din syster??? Klart hon vill vara me dej.. DU borde lägga ner mer tid åt henne.. mysa med din man kan du väl göra hela dagarn? Herregud, människor e inte kloka..

• Anonym (buset)
    Anonym skrev 2009-08-01 15:51:35 följande:
    Detta var nog ett av det sjukaste jag sett här inne på FL! Hur kan amning vara sexuellt. Snacka om svartis.
    Men herregud, det är ju annat än amningen hon syftar på. Läs lite noggrannare nästa gång.
  • Anonym (buset)
    jenny99 skrev 2009-08-01 17:32:00 följande:
    Varför ska du promt umgås med din man/pojkvän,när du är på BESÖK i sverige hos din familj? Jag skulle ha umgåtts massor med min familj,även lite grann i ensamhet med systern. Om du har problem med din syrra,så prata med henne istället för att låta ilskan växa.
    TS har ju skrivit att hon bland annat är i Sverige för att visa sin man hennes hemland och hemstad.
  • Anonym (buset)
    MamiElin skrev 2009-08-01 22:54:49 följande:
    öööh det e din syster??? Klart hon vill vara me dej.. DU borde lägga ner mer tid åt henne.. mysa med din man kan du väl göra hela dagarn? Herregud, människor e inte kloka..
    TS har ju för sjutton beskrivit hur syrran inte vill vara med henne, utan dräller bara efter hennes karl hela tiden. Hon blir ju till och med ignorerad av sin syrra.

Ett tips är att läsa igenom det TS skrivit.
  • Mopsan

Ehhh hallå ammning??? hon visar upp sig hela tiden genom att amma? hur du kan tolka det som att hon vill visa upp sig är för mig en gåta.

• Anonym (buset)
    Mopsan skrev 2009-08-01 23:03:59 följande:
    Ehhh hallå ammning??? hon visar upp sig hela tiden genom att amma? hur du kan tolka det som att hon vill visa upp sig är för mig en gåta.
    Hon syftar inte på amningen i sig. Lite skrämmande att det finns personer som ännu inte förstått...
  • Mopsan

Anonym (buset) skrev 2009-08-01 23:10:54 följande:

Hon syftar inte på amningen i sig. Lite skrämmande att det finns personer som ännu inte förstått...
    hahaha då är du banne mig lättskrämd. ja har bara läst ts
  • Anonym (hm)

Cypern är väl en ö? Det borde du väl veta om du bor där. Hoppas att du kan komma till ro med alla spöken innan ni reser tillbaks.

• Anonym

va?

Anonym (hm) skrev 2009-08-01 23:27:54 följande:

Cypern är väl en ö? Det borde du väl veta om du bor där. Hoppas att du kan komma till ro med alla spöken innan ni reser tillbaks.
  • Anonym
    lollisen skrev 2009-08-01 16:28:04 följande:
    Anonym (Sotis) skrev 2009-08-01 16:26:32 följande: Men, man ska inte sluta ta ansvar över sina egna problem som enbart beror på en själv. Man kan inte lägga över ansvaret på sin partner om att; "ja nu är jag svartsjuk BEKRÄFTA MIIIIG annars blir jag ännu mer svartsjuk...."
    Hur vet du att det beror på henne själv, har du sett hur hennes syster beter sig, om någon är flirtig så märker man det, skulle själv bli irriterad om det var mig det drabbade, et verkar snarare vara syrran som är svarsjuk på att TS har en man eftersom hon hållit på så här förut och t o m sagt att hon kan ta hennes man ifrån henne, tyder det på ett sunt sätt.
Svar på tråden Min syste klänger efter min fästman