• Anonym

Min syste klänger efter min fästman

Bor i Cypern med min fästman, e sällan i Sverige,men e här nu o hälsar på semester o visst kul att träffa familjen när ens lillasyrra (hon e 27 o jag 29) klänger efter min man..hon har precis fått barn, har tråkigt o vill ut med oss när jag ska visa min hemstad för honom. Vill ju va romantisk med han, men inte vill ja hångla mitt framför näsan på henne, för hon har svårt o hitta killar nu när hon e lite 'låst' med ta hand om ungen..plus det känns som att hon har värsta bekräftelsetörsten när de kommer till killar, o hon ska 'jämt' amma o vissa lökarna mitt framför min man!! Får fnatt! Min man känner sig besvärad, men vill inte säga nåt o mamma tycker jag borde umgås med min syrra för att vi ses ytterst lite! Men hon e så jävla på..vill ha en hel mysdag med älskling bara, vilket innebär hon blir sårad så fan göra? Ingen förstår!?!

• Svar på tråden Min syste klänger efter min fästman
  • Anonym

Nja visst får hon amma, men medans vi satt o käka frukost idag så kom hon in i köket med ena tutten hängandes från bhn o en halvsovande unge i armen o kolla in min man om han kolla in henne? O så börja hon fråga tillgjort med sexuell ton i rösten om han sovit gott o vad han tycker om sverige..hon totalignorera mig! Skulle inte ni bli svartsjuka lr?

• lollisen

Anonym (oj då) skrev 2009-08-01 15:49:44 följande:

Nu är det ju så att enligt TS så klänger syrran på hennes man mest, inte på henne!
    Jahaaa! Jag läste kanske lite fel där..

Iallafall, då är det väl bara att säg typ; "Jag vet att han är sjukt het, men nu vill jag åka iväg å hängla lite med min man ifred".. Fortfarande med glimten i ögat.

För seriöst, man blir väl inte svartsjuk på sina syskon eller?
  • Anonym

Detta var nog ett av det sjukaste jag sett här inne på FL! Hur kan amning vara sexuellt. Snacka om svartis.

• lollisen
    Anonym skrev 2009-08-01 15:50:54 följande:
    Nja visst får hon amma, men medans vi satt o käka frukost idag så kom hon in i köket med ena tutten hängandes från bhn o en halvsovande unge i armen o kolla in min man om han kolla in henne? O så börja hon fråga tillgjort med sexuell ton i rösten om han sovit gott o vad han tycker om sverige..hon totalignorera mig! Skulle inte ni bli svartsjuka lr?
    Nej inte ett dugg.
    Det handlar ju om vad DU tolkar in i hennes beteende, för mig låter det som att det är du som är osäker på dig själv...
  • keya12

Jag undrar också vad detta klängande består i.

• Anonym (oj då)
    lollisen skrev 2009-08-01 15:51:19 följande:
    Anonym (oj då) skrev 2009-08-01 15:49:44 följande: Jahaaa! Jag läste kanske lite fel där.. Iallafall, då är det väl bara att säg typ; "Jag vet att han är sjukt het, men nu vill jag åka iväg å hängla lite med min man ifred".. Fortfarande med glimten i ögat. För seriöst, man blir väl inte svartsjuk på sina syskon eller?
    Ja, ha ha.. TS, säg så till din syster.. "Jag vet att han är sjukt het men han är MIN"{#lang_emotions_wink}

Förstår att det är jobbigt för dig, komma ut så där med tutten hängandes.. Vore jag du skulle jag längta hem till Cypern!
  • Anonym (svartis?)
    Ehh... NEJ! skulle aldrig vara svartis på min syster. tycker du ska jobba på din självkänsla för svartsjuka är inte attraktivt.  sorry
  • keya12

Jag undrar om inte du läser in mer i det hela än vad som faktiskt finns där. Du verkar ha hängt upp dig på det här med amningen ganska rejält.

• Polly S

är du säker på att du inte tolkar in för mkt i det?
    men säg -på ett vänligt sätt -att du vill ha en dag själv med honom.
    förstår hon inte det, ja då kan du ju ta illa upp.

• Anonym

Sorry, kan inte citera er,jag o min syrra e inte så nära varanna som andra systrar av vissa anledningar..hon har flirtat med mina killar förr, o de har satt sina spår..jag e väldigt självständig o behöver inte folks bekräftelse för att veta att jag duger. Men det gör ont när hon ska hålla på. Vill inte säga d till henne. Vi e inte så öppna helt enkelt,

Svar på tråden Min syste klänger efter min fästman