• Anonym

Min syste klänger efter min fästman

Bor i Cypern med min fästman, e sällan i Sverige,men e här nu o hälsar på semester o visst kul att träffa familjen när ens lillasyrra (hon e 27 o jag 29) klänger efter min man..hon har precis fått barn, har tråkigt o vill ut med oss när jag ska visa min hemstad för honom. Vill ju va romantisk med han, men inte vill ja hångla mitt framför näsan på henne, för hon har svårt o hitta killar nu när hon e lite 'låst' med ta hand om ungen..plus det känns som att hon har värsta bekräftelsetörsten när de kommer till killar, o hon ska 'jämt' amma o vissa lökarna mitt framför min man!! Får fnatt! Min man känner sig besvärad, men vill inte säga nåt o mamma tycker jag borde umgås med min syrra för att vi ses ytterst lite! Men hon e så jävla på..vill ha en hel mysdag med älskling bara, vilket innebär hon blir sårad så fan göra? Ingen förstår!?!

• Svar på tråden Min syste klänger efter min fästman
  • lollisen
    Anonym skrev 2009-08-01 16:00:32 följande:
    Sorry, kan inte citera er,jag o min syrra e inte så nära varanna som andra systrar av vissa anledningar..hon har flirtat med mina killar förr, o de har satt sina spår..jag e väldigt självständig o behöver inte folks bekräftelse för att veta att jag duger. Men det gör ont när hon ska hålla på. Vill inte säga d till henne. Vi e inte så öppna helt enkelt,
    Litar du inte på min man eller?
  • keya12

Undrar detsamma. För då spelar det ju knappast någon roll vad hon gör. Då framstår hon bara som en idiot.

lollisen skrev 2009-08-01 16:01:39 följande:
    Litar du inte på min man eller?
  • Anonym

Nej jag ser inte heller amma son nåt sexuellt..det e helt naturlit, men hon e inte privat av sig, hon e alltid där han e..om han sitter vid datorn tex kommer hon o sätter sig nära han i sin mjölkdränkta bh o kjol ( o d e kallt), o frågar han en massa o leker med sitt hår..d e en ganska tydlig signal på att hon e ute efter han lr? O klänga menar jag inte fysiskt utan hon e i hans närvaro väldit mkt..

• Anonym (svartis?)
    Anonym skrev 2009-08-01 16:10:48 följande:
    Nej jag ser inte heller amma son nåt sexuellt..det e helt naturlit, men hon e inte privat av sig, hon e alltid där han e..om han sitter vid datorn tex kommer hon o sätter sig nära han i sin mjölkdränkta bh o kjol ( o d e kallt), o frågar han en massa o leker med sitt hår..d e en ganska tydlig signal på att hon e ute efter han lr? O klänga menar jag inte fysiskt utan hon e i hans närvaro väldit mkt..
    ärligt talat tycker jag du verkar väldigt överspännd och svartsjuk, läs igenom vad du skrivit i tråden så kanske du själv ändrar uppfattning?
  • lollisen
    Jag tror ändå att du tolkar inte lite väl mycket i allt. Har hon precis fått barn, så kanske det inte är så att hon känner isg direkt sexig? Jag vet inte...

Iallafall, litar du på din man?
  • Polly S

svårt att undvika mjölk ibland dock...
    att fråga saker kan väl lika gärna tyda på att hon är nyfiken på honom som person, vem det är du hookat up med?
    och leka med håret, tja, det kan ju lika gärna vara en ovana.
    nej, tycker inte alls det är självklart att hon är ute efter honom.

• Anonym

Han har sagt många ggr att han älskar mig så att nästan gör ont, men jag e osäker ändå, pga att hon har sagt förr att hon skulle kunna ta ifrån min pojkvän om hon ville fast i skojsam ton..jag litar på min man men ändå...han flirtar ju inte tbx, han e bara trevlig mot henne.

• Polly S

om du ser amning som ngt naturligt, varför tolkar du in det som sexuellt hos din syster?
    och vaddå "privat", är det bara naturligt om hon gör det när ingen ser?

Nej jag ser inte heller amma son nåt sexuellt..det e helt naturlit, men hon e inte privat av sig,
  • lollisen
    Anonym skrev 2009-08-01 16:17:25 följande:
    Han har sagt många ggr att han älskar mig så att nästan gör ont, men jag e osäker ändå, pga att hon har sagt förr att hon skulle kunna ta ifrån min pojkvän om hon ville fast i skojsam ton..jag litar på min man men ändå...han flirtar ju inte tbx, han e bara trevlig mot henne.
    Då handlar det ju om dig. Det är väl inte din syster som är problemet egentligen, det är din egen svartsjuka och osäkerhet.
  • Polly S

när sa hon det här? utgår ju från att hon mognat när hon fått barn.

och älskar din kille dig kvittar det ju vad hon gör.
    är hans känslor så svaga? är hon så oemotståndlig?
    nej? nej, men sluta oroa dig och spendera en heldag med killen istället!

Anonym skrev 2009-08-01 16:17:25 följande:
Svar på tråden Min syste klänger efter min fästman