• Anonym

Min syste klänger efter min fästman

Bor i Cypern med min fästman, e sällan i Sverige,men e här nu o hälsar på semester o visst kul att träffa familjen när ens lillasyrra (hon e 27 o jag 29) klänger efter min man..hon har precis fått barn, har tråkigt o vill ut med oss när jag ska visa min hemstad för honom. Vill ju va romantisk med han, men inte vill ja hångla mitt framför näsan på henne, för hon har svårt o hitta killar nu när hon e lite 'låst' med ta hand om ungen..plus det känns som att hon har värsta bekräftelsetörsten när de kommer till killar, o hon ska 'jämt' amma o vissa lökarna mitt framför min man!! Får fnatt! Min man känner sig besvärad, men vill inte säga nåt o mamma tycker jag borde umgås med min syrra för att vi ses ytterst lite! Men hon e så jävla på..vill ha en hel mysdag med älskling bara, vilket innebär hon blir sårad så fan göra? Ingen förstår!?!

• Svar på tråden Min syste klänger efter min fästman
  • Anonym (Sotis)
    Anonym skrev 2009-08-01 18:48:17 följande:
    Nej hon bor fortfarande hos mamma o pappa av vissa skäl. Mamma sa att vårat besök har förändrat henne, hon brukar alltid va påklädd annars o e ganska blyg av sig när d handlar om nakenhet..hon ville visa upp sig för min karl helt klart. Fast efter han sa till henne har hon typ undvikit han..tror hon fattar att hon gick för långt.
    Bra.. Då va det hela löst.
  • Odella

Hela tråden verkar mest gå ut på att hacka på Ts så mycket som möjligt. Håll klaffen om ni inte har nåt bättre att komma med.

• Anonym (svartis?)
    Odella skrev 2009-08-01 20:02:57 följande:
    Hela tråden verkar mest gå ut på att hacka på Ts så mycket som möjligt. Håll klaffen om ni inte har nåt bättre att komma med.
    skriver man i ett diskussionsforum måste man ju kunna ta ifall folk har andra åsikter än ensjälv, är man bara ute efter medhåll kan man ju skit i det.
  • Anonym

Nej, ingen har pratat bakom ryggen på henne. Mamma undra på skoj om syrran var intresserad av min karl, för att hon gick omkring o visa upp sig o var där han va hela tin..hon fråga henne om detta o min syster skämdes för detta..så nu har jag han för mig själv ;)

• lollisen
    Anonym skrev 2009-08-01 20:21:33 följande:
    Nej, ingen har pratat bakom ryggen på henne. Mamma undra på skoj om syrran var intresserad av min karl, för att hon gick omkring o visa upp sig o var där han va hela tin..hon fråga henne om detta o min syster skämdes för detta..så nu har jag han för mig själv ;)
    Precis som du haft hela tiden iofs...
  • Anonym

Gud så irriterad jag skulle bli ,skulle bli precis tokig..
    Har "vänner" som är sådära ska visa upp sej & tro att alla tycker dom är snygga osv..
    Usch va jobbiga såna är.

• Anonym

stackars syster!
    hon är tvungen att bo hemma hos föräldrarna med sitt barn, har en massa hormoner som svallar och beter sig skumt, och hela familjen utgår från att hon är en slampa!

• Anonym

Jag förstår dig TS. Din syster verkar ha ett bekräftelsebehov och hon verkar inte bry sig eller respektera att han är din fästman, för hennes stora ego kommer först...tycker att hon är ego som bara tänker på sig och sin situation. Jag tycker att hon verkar ha dålig självkänsla, lite respekt för erat förhållande borde hon ha.....för det är det jag tror du är less på henne för, att hon söker bekräftelse från din kille.....

• Stinky

Vad fasiken, det är ju din syrra! Det är väl bara att sätta ned foten istället för att sitta på nätet och gnälla.

Svar på tråden Min syste klänger efter min fästman