• Anonym

Min syste klänger efter min fästman

Bor i Cypern med min fästman, e sällan i Sverige,men e här nu o hälsar på semester o visst kul att träffa familjen när ens lillasyrra (hon e 27 o jag 29) klänger efter min man..hon har precis fått barn, har tråkigt o vill ut med oss när jag ska visa min hemstad för honom. Vill ju va romantisk med han, men inte vill ja hångla mitt framför näsan på henne, för hon har svårt o hitta killar nu när hon e lite 'låst' med ta hand om ungen..plus det känns som att hon har värsta bekräftelsetörsten när de kommer till killar, o hon ska 'jämt' amma o vissa lökarna mitt framför min man!! Får fnatt! Min man känner sig besvärad, men vill inte säga nåt o mamma tycker jag borde umgås med min syrra för att vi ses ytterst lite! Men hon e så jävla på..vill ha en hel mysdag med älskling bara, vilket innebär hon blir sårad så fan göra? Ingen förstår!?!

• Svar på tråden Min syste klänger efter min fästman
  • Anonym (förstå)

TS kanske vill vissa upp sitt land för sin färstman (vad säger att han är svensk) och träffa andra i familjen och vänner och inte bara sin syster hela tiden.

En syster som TS ha verka ju vara jobbig... vissa brösten när hon inte ens ammar och barnet sover. Vem gör liksom så... förstå varför TS fästman är obekväm i dessa situationer.

• Anonym

Äntligen! Min fman frågade nyss om min syster brukar gå omkring halvnaken när de har besök hemma o han upplevde även som att hon flirta med han, o hon blev helt ställd o bara mumla o nu har hon kläder på sig iaf ;)

• lollisen
    Anonym skrev 2009-08-01 18:09:54 följande:
    Äntligen! Min fman frågade nyss om min syster brukar gå omkring halvnaken när de har besök hemma o han upplevde även som att hon flirta med han, o hon blev helt ställd o bara mumla o nu har hon kläder på sig iaf ;)
    Ni är alltså hemma hos henne? Och då bestämmer ni vad hon ska ha på sig? Eller har jag missuppfattat?
  • Anonym (Sotis)
    lollisen skrev 2009-08-01 18:25:39 följande:
    Ni är alltså hemma hos henne? Och då bestämmer ni vad hon ska ha på sig? Eller har jag missuppfattat?
    Men det är ju inte ren svartsjuka hon pratar om utan att hon springer runt och visar brösten när det är besök... Brukar du själv göra det?
    Okej att man ammar men det här är faktiskt för mycket eftersom hon gör det fast ungen inte äter utan SOVER.

Tycker det är bra att han sa till att han känner sig besvärad...
  • Anonym (svartis?)
    Anonym (Sotis) skrev 2009-08-01 18:33:37 följande:
    Men det är ju inte ren svartsjuka hon pratar om utan att hon springer runt och visar brösten när det är besök... Brukar du själv göra det?Okej att man ammar men det här är faktiskt för mycket eftersom hon gör det fast ungen inte äter utan SOVER.Tycker det är bra att han sa till att han känner sig besvärad...
    om min syster är i mitt hem så har hon fan inget att säga till om vad jag har och inte har på mig. vad löjligt!!
  • lollisen

Anonym (Sotis) skrev 2009-08-01 18:33:37 följande:

Men det är ju inte ren svartsjuka hon pratar om utan att hon springer runt och visar brösten när det är besök... Brukar du själv göra det?Okej att man ammar men det här är faktiskt för mycket eftersom hon gör det fast ungen inte äter utan SOVER.Tycker det är bra att han sa till att han känner sig besvärad...
    Ja, eller så hade hon ammat barnet tills det somnade och luftar bröstet?

Eller jag vet inte, jag brukade iallafall göra så då jag ammade och särskilt precis i början. Sen sket jag i vem som var i mitt hem, mitt hem är mitt hem och i mitt hem gäller mina regler. Passar det inte, så är det bara att gå.
  • Desertchick

TS: Det är väl bara att säga till systern när ni ska ut på stan att ni vill vara ensamma. Inget fel med det heller. Säg att ni ska ut på dejt, och att ni inte vill ha med henne. Ni är ju inte så nära varann ändå, så varför ska ni vara det nu helt plötsligt?

Och föresten, bra att han sa till henne.

• Anonym

Nej hon bor fortfarande hos mamma o pappa av vissa skäl. Mamma sa att vårat besök har förändrat henne, hon brukar alltid va påklädd annars o e ganska blyg av sig när d handlar om nakenhet..hon ville visa upp sig för min karl helt klart. Fast efter han sa till henne har hon typ undvikit han..tror hon fattar att hon gick för långt.

• lollisen
    Anonym skrev 2009-08-01 18:48:17 följande:
    Nej hon bor fortfarande hos mamma o pappa av vissa skäl. Mamma sa att vårat besök har förändrat henne, hon brukar alltid va påklädd annars o e ganska blyg av sig när d handlar om nakenhet..hon ville visa upp sig för min karl helt klart. Fast efter han sa till henne har hon typ undvikit han..tror hon fattar att hon gick för långt.
    Okej, ni har alltså gått bakom ryggen på systra din och talat om det här? Istället för att faktiskt vara rak mot henne och fråga om hur hon egentligen mår?

Ja vad ska man säga? alla är olika..
  • Anonym (svartis?)
    Anonym skrev 2009-08-01 18:48:17 följande:
    låter som ni har fantastiska familjeförhållanden
Svar på tråden Min syste klänger efter min fästman