• Anonym

Min syste klänger efter min fästman

Bor i Cypern med min fästman, e sällan i Sverige,men e här nu o hälsar på semester o visst kul att träffa familjen när ens lillasyrra (hon e 27 o jag 29) klänger efter min man..hon har precis fått barn, har tråkigt o vill ut med oss när jag ska visa min hemstad för honom. Vill ju va romantisk med han, men inte vill ja hångla mitt framför näsan på henne, för hon har svårt o hitta killar nu när hon e lite 'låst' med ta hand om ungen..plus det känns som att hon har värsta bekräftelsetörsten när de kommer till killar, o hon ska 'jämt' amma o vissa lökarna mitt framför min man!! Får fnatt! Min man känner sig besvärad, men vill inte säga nåt o mamma tycker jag borde umgås med min syrra för att vi ses ytterst lite! Men hon e så jävla på..vill ha en hel mysdag med älskling bara, vilket innebär hon blir sårad så fan göra? Ingen förstår!?!

• Svar på tråden Min syste klänger efter min fästman
  • Anonym
    Mopsan skrev 2009-08-01 23:03:59 följande:
    Ehhh hallå ammning??? hon visar upp sig hela tiden genom att amma? hur du kan tolka det som att hon vill visa upp sig är för mig en gåta.
    Eftersom hon annars är blyg tydligen och inte gärna visar när hon ammar eller för övrigt heller halvnaken så verkar det ju onormalt att hon nu plötsligt ska visa brösten och amma inför syrrans man, det tyder ju på att hon vill visa upp sig för honom, varför göra det nu inför just honom när hon absolut inte gör det annars. tyder på ett stört beteende hon är väl svartsjuk för att syrran hittat en man och inte hon och försöker förstöra.
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-08-01 21:19:52 följande:
    stackars syster! hon är tvungen att bo hemma hos föräldrarna med sitt barn, har en massa hormoner som svallar och beter sig skumt, och hela familjen utgår från att hon är en slampa!
    Ja, visst är det synd om henne va? Hon får väl gå på krogen med sina hormoner då.
  • Anonym

låt mig gissa att du inte har barn...

Anonym skrev 2009-08-02 00:07:02 följande:
    Ja, visst är det synd om henne va? Hon får väl gå på krogen med sina hormoner då.
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-08-02 00:08:43 följande:
    låt mig gissa att du inte har barn...
    Det har inte med saken att göra, hon får vara hormonstinn på någon annan karl än hennes systers. Sorry! Glöm krogen, det var jag som inte tänkte på bebisen just när jag skrev inlägget, ingen krog för henne :). Finns kanske någon granngubbe hon kan flirta med istället.
  • Anonym
    MamiElin skrev 2009-08-01 22:54:49 följande:
    öööh det e din syster??? Klart hon vill vara me dej.. DU borde lägga ner mer tid åt henne.. mysa med din man kan du väl göra hela dagarn? Herregud, människor e inte kloka..
    Har du överhuvudtaget läst vad ts har skrivit, försök tänk lite djupare.
  • Anonym
    Mopsan skrev 2009-08-01 23:03:59 följande:
    Ehhh hallå ammning??? hon visar upp sig hela tiden genom att amma? hur du kan tolka det som att hon vill visa upp sig är för mig en gåta.
    Har du aldrig själv känt att något inte stämmer, tänk lite nu va.
  • Anonym (buset)
    Mopsan skrev 2009-08-01 23:18:22 följande:
    Anonym (buset) skrev 2009-08-01 23:10:54 följande: hahaha då är du banne mig lättskrämd. ja har bara läst ts
    Och ändå förstår du inte. Tragiskt.
  • Mopsan

Anonym (buset) skrev 2009-08-02 00:55:32 följande:

Och ändå förstår du inte. Tragiskt.
    ojojoj vad kännsligt det var här då jag är en skrämmande tragisk person helt klart för att jag inte förstod själva grejen om vad som skulle ses som "flörtande" med att amma. denna bitterhet och fientlighet är enligt mig ännu mera tragisk.
  • Anonym (herregud)
    lollisen skrev 2009-08-01 18:49:30 följande:
    Okej, ni har alltså gått bakom ryggen på systra din och talat om det här? Istället för att faktiskt vara rak mot henne och fråga om hur hon egentligen mår? Ja vad ska man säga? alla är olika..
    men herre gud, människa, läs dina egna inlägg!!!
    bara för att DU kanske blir/blev svartsjuk på ensamstående nyförlösta mammor, så är det väl inte ALLA som blir det. Alla blir inte svartsjuka på folk med barn öht.
    ALLA gillar inte att se tuttar till höger och vänster och inte mjölkfläckar och läckage.
    sluta upp med att projicera.
  • lollisen

Anonym (herregud) skrev 2009-08-02 01:13:40 följande:

men herre gud, människa, läs dina egna inlägg!!!bara för att DU kanske blir/blev svartsjuk på ensamstående nyförlösta mammor, så är det väl inte ALLA som blir det. Alla blir inte svartsjuka på folk med barn öht. ALLA gillar inte att se tuttar till höger och vänster och inte mjölkfläckar och läckage. sluta upp med att projicera.
    Vad snackar du om människa? Skulle jag bli svartsjuk på nyförlösta ensamstående mammor? Whyyy?

Framförallt, hur fick du det till att jag skulle vara svartsjuk öht?
Svar på tråden Min syste klänger efter min fästman