barn i "koppel", sele med lina
vad tycker ni om det, om ni ser det ute på stan tex?
vad tycker ni om det, om ni ser det ute på stan tex?
Scratchy beskriver sig själv som 25årig singel ifrån Gbg, av vilket vi kan misstänka att han inte själv har barn? Hans erfarenhet av problematiken kan därför misstänkas vara något begränsad...
Alternativen man hade att välja på var:
ser fel ut!! psykomorsa!
ser vettigt ut, men jag vill inte ha det
ser vettigt ut, jag vill ha det
Alla alternativ börjar med "ser" vilket jag iaf tolkade som vad man anser det ser ut med koppel. Man kanske hade kunnat formulera det hela lite annorlunda om man nu vill ha reda på vad folk tycker det är för praktiskt med koppel..
som sagt så är koppel på barn inte något som jag ser värst positivt på i dagens läge men vem vet jag kanske tycker det är en otroligt sak senare i livet. Och då får det faktiskt se helt galet ut! Huvudsaken är väl att man trivs med de val man själv gör!
Av undersökning kan vi även konstatera att ca 75% kan se nyttan med att använda sele till barnen i vissa situationer. Jag misttänker att större delen av dem som röstat faktiskt har egna barn och erfarenheter av att dessa ibland kan vara snabbare än men tror. :)
Men nu ska jag in mot stan. Ha det gôtt så länge, ser fram emot vidare diskussioner.