Mirakeltråden - del 9
Mirakeltråden - del 9
Mirakeltråden - del 9
Hej!
Skickar bara en kort hälsning, allt gick bra på VUL idag, fanns ett litet foster med ett hjärta som slog!! De såg också något annat som de tror var en tvilling som inte levde, men de kunde inte säga säkert så vi ska få komma tilbaka om tre veckor igen och kolla. Känner mig lycklig!
Oktober låter väl bra och jag är gärna med och försöker fixa till något Singha
Drew: Fantastiskt mycket grattis!
Drew: Blir tårögd av att läsa att allt var bra, GRATTIS!!!
Singha: Arboga är jag klart FÖR; nära och bra för mig.
Datum överlämnar jag åt er andra, har rätt tomt i almanackan.
Baggy: Skönt att dagis gick bra. Spännande med ny säng, skönt att det gått bra.
Malla: Stor kram till dig!
Här är det tungt. Peppar mig själv med att det blir bättre (tack för dina ord Nena!).
Kan Anna komma med förslag på helg kanske?? Du är väl en av oss som arbetar vissa helger för jag antar att det behöver bli en lördag eller söndag. Det är bra om vi kan komma överens snart så att vi kan fixa lokal i tid.
Grattis Drew!!! Underbart roligt. När är det beräknat nu då??
Vi ska åka till Gustavsvik i Örebro. Jonathan är spänd av förväntan
.
Vi gör väl som sist, delar på kostnaderna ni får?
Hemma och vabbar idag. Ida har gråtit hela natten. :( Vet inte vad som var värst, växtvärken eller ont i magen som hon klagade på. "Illa magen, illa benet" sa hon hela tiden. Skönt iaf att hon kan tala om vad som är fel.
Hade inte hjärta att väcka henne när hon äntligen somnat, för att sedan släpa iväg henne till dagis efter den här natten. Funderar också om det var ett bakslag efter att hon börjat dagis igen. I måndags så skickade hon iväg A men igår hade hon varit ledsen sa personalen. Hon hade stått och sagt så här: Mamma bobbbar, pappa bobbar, Ida dadis. Ida gå hem, mamma kommer snart... *pluttan*