• FruHeo

Majmammor 2007 del 13

Majmammor 2007 del 12
    Nu är våra småttingar inte så små längre! Runt 2 år och bara växer och frodas. Trots är vår vardagen men vi älskar ju dem så klart ändå

Bildtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m42709259.html

Tidigare prattråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m43826219.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-05 12:42
    Nya godingtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m47789699.html

• Svar på tråden Majmammor 2007 del 13
  • Melisabeth

välbetalt jobb ja.. jag jobbar motsvarande 100% och får lön motsvarande max 50... skitskoj :-/
    Igår var en riktigt jobbig dag arbetsmässigt pga att folk inte höll sig hemma/avbokade, utan jag fick stå utanför tomma hus och glo som ett fån. Får hoppas det blir bättre idag, speciellt som jag ska "långt" bort idag. Men först ska jag till sjukan nu på förmiddagen, så om jag väcker lillan får jag träffa henne sisådär 15 minuter idag totalt. Under förutsättning att hon inte håller sig uppe hela kvällen då förstås.

*på sådär lagom gnälligt humör*

• Blindness

Morning!
    Nu har vi varit på promenad till affären för att köpa lite bröd, smaskigt, sambon sover än så han måste nog sova hårt. Leya är jättesnäll idag och har varit på pottan två gånger och både kissat och bajsat och sen fick hon en massa klistermärken, haha, får se om det hjälper att få många istället för bara en för kiss och två för bajs

Mel, jobbigt med folk som inte avbeställer tiden men av egen erfarenhet vet jag att man inte ofta har något telefonnummer att ringa

Melva, jag funderar på samma, ska ju på Gekås nästa måndag så tänkte inhandla lite vinterkläder. Förra året var det ett skidset, ett par extra täckbyxor och en overall som räckte gott och väl, borde väl göra i år också?

»-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • Tess82

Nu har jag varit på arbetsförmedlingen. Om jag var intresserad av praktikplats så var det bara att ut och fråga runt så det är väl det jag får ta tag i nu, bättre det än inget. Dessutom så håller jag på och krånglar och försöker lösa så att jag får skriva min C-uppsats i ekonomi nu i höst och det verkar som att det ska kunna gå. Kanske inte alls blir så sysslolös framöver nu.

Linnea -07
  • 2små2stora

J har en overall från förra året och ska få en funktionsoverall från Kappahl sedan så har hon en täckjacka som hon kan ha i år med. Så det får räcka åt henne. När det blir för kallt för fleece tröja/jacka.

~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • 2små2stora
    Blind: härligt att det fungerar med pottan idag.
  • Blindness

Syrra, vad är en funktionsoverall? En olycka hände sen sambon kom upp, funkar mycket bättre när inte han är med mysko va?

»-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • 2små2stora
    Blindness skrev 2009-08-18 13:51:35 följande:
    Syrra, vad är en funktionsoverall? En olycka hände sen sambon kom upp, funkar mycket bättre när inte han är med mysko va?
    Den är fukttålig så man behöver inte galonisar utanpå. Den är som Pop och reima fast billigare.
Svar på tråden Majmammor 2007 del 13