Mumia, skönt att hon somnade i tid

och kul med bra shopping
Tess, tråkigt att vara utan jobb igen

Hoppas du hittar något!! Leya var ju likadan, hon sa till bra i början (första 4 veckorna) om att hon var nödig, eller hon visade i allafall med kroppspråket men nu låter hon det bara rinna... fast får försöka köra hårt igen nu och sätta henne på pottan med jämna mellanrum, det dumma är att hon kniper efter en skvätt och sen säger att hon är klar och sen 5 min senare kissar på sig...
Idag har vi varit borta nästan hela dagen, vi åkte iväg vid 10:30, letade kläder åt mig att ha på bröllopet på lördag, hittade tunika och tights för 300 (100 kr rabatt på lindex)

men fy i helvete hur jag ser ut!! Hatar provrum med speglar så man ser hur man ser ut bakifrån, usch och fy!!! Sen var vi på bolaget, dom som gifter sig ska ju slå följe med oss ner till gbg (eller halvvägs iallafall) så det blir ju ingen firning precis efteråt men vi har köpt en korg som vi ska fylla med lite gott som dom kan ha på hotellet med lite mys
Sen åkte vi och köpte tapeter, klister, spackel, spackelspade så nu ska det bli ordning på torpet!! Sen vidare och köpte lite grejer till korgen och sen hem och Leya somnade i bilen. Sen lunch, inte förrän 14:30 åt vi lunchen och sen åkte vi till mamma och hjälpte henne. Middagen blev McDonalds kl 18:45 men Leya har ätit som en häst