• FruHeo

Majmammor 2007 del 13

Majmammor 2007 del 12
    Nu är våra småttingar inte så små längre! Runt 2 år och bara växer och frodas. Trots är vår vardagen men vi älskar ju dem så klart ändå

Bildtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m42709259.html

Tidigare prattråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m43826219.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-05 12:42
    Nya godingtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m47789699.html

• Svar på tråden Majmammor 2007 del 13
  • 2små2stora
    FruHeo skrev 2009-11-05 07:32:22 följande:
    Weeeei! Vad sa de???
    Tog det inte slut när Johanna kom? var första kommentaren
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • FruHeo
    2små2stora skrev 2009-11-05 16:26:29 följande:
    Tog det inte slut när Johanna kom? var första kommentaren
    Hahahahaha!!!!!! Underbar kommentar!
  • 2små2stora
    FruHeo skrev 2009-11-05 18:00:04 följande:
    Hahahahaha!!!!!! Underbar kommentar!
    Idag kom det fram att de vill ha en lilla syster till Men har talat om för dem att det inte är säkert att det går vägen och blir ett syskon till.
  • 2små2stora

När jag sov idag så ringer fröken från dagis och berättar att köket har skickat ned ärtsoppa till Johanna och vikaren gav henne det det var först efter som ordinarie såg att det var fel mat i hennes byttor. Så nu har vi en härlig {#lang_emotions_demon} natt framför oss

• FruHeo
    2små2stora skrev 2009-11-05 18:33:17 följande:
    När jag sov idag så ringer fröken från dagis och berättar att köket har skickat ned ärtsoppa till Johanna och vikaren gav henne det det var först efter som ordinarie såg att det var fel mat i hennes byttor. Så nu har vi en härlig  natt framför oss
    Men vad håller de på med???? Det är ju inte första gången de serverar fel mat, eller minns jag fel nu?????
  • 2små2stora
    FruHeo skrev 2009-11-05 21:31:32 följande:
    Men vad håller de på med???? Det är ju inte första gången de serverar fel mat, eller minns jag fel nu?????
    Nej jag och fröknarna fattar inte vad de håller på med, de är skit förbannade. Fröken M tar det hårt då hon satte vikarien bredvid Johanna informerade henne om att dessa byttor är hennes mat och så blir det fel i alla fall.

Nu har hon vaknat men inga tecken på magont än, sitter på pottan och äter pepparkakor
  • FruHeo

3bus:Hahaha, det kan man ju också göra!!!
    hm, förstår att de är förbannade! Tur att det inte är nått som hon får värre (missförstå mig rätt) reaktioner av så hon behöver åka till akuten osv. Men ack så irriterande i alla fall!

• 2små2stora
    FruHeo skrev 2009-11-05 21:47:09 följande:
    3bus:Hahaha, det kan man ju också göra!!!hm, förstår att de är förbannade! Tur att det inte är nått som hon får värre (missförstå mig rätt) reaktioner av så hon behöver åka till akuten osv. Men ack så irriterande i alla fall!
    Jag är himla glad att hon "bara" får ont i magen. Även om det faktiskt piper lite om henne så det blir nog en runda med ailosen innan sängen. Hon reagerar inte lika snabbt på ärtsoppa som på bockhornsklöver och kärnmjöler.. Så större saker verkar funka bättre
  • Kavat
    2små2stora skrev 2009-11-05 21:52:34 följande:
    Jag är himla glad att hon "bara" får ont i magen. Även om det faktiskt piper lite om henne så det blir nog en runda med ailosen innan sängen. Hon reagerar inte lika snabbt på ärtsoppa som på bockhornsklöver och kärnmjöler.. Så större saker verkar funka bättre
    "Precis enligt boken".
    Trist att de tabbade sig med en sådan "lätt" sak. Men skönt om hon inte blir jätte dålig. Min dotter klarar ärsoppa hyffsat bra, om man jämför med guar och övriga. Håller tummarna att natten blir ok.
Svar på tråden Majmammor 2007 del 13