• FruHeo

Majmammor 2007 del 13

Majmammor 2007 del 12
    Nu är våra småttingar inte så små längre! Runt 2 år och bara växer och frodas. Trots är vår vardagen men vi älskar ju dem så klart ändå

Bildtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m42709259.html

Tidigare prattråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m43826219.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-05 12:42
    Nya godingtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m47789699.html

• Svar på tråden Majmammor 2007 del 13
  • Evsi

Hoppar in från jobbet och önskar er en trevlig helg!!!

Mamma till Lucas 050823 & Simon 070526
  • Blindness
    RosaNapp skrev 2009-11-06 09:39:50 följande:
    Blindness: men vad drygt. Tävla om vem som gjort vad. Det är ju inte din sambo som har det "jobbigt" om det är vad han tävlar om, det är ju er dotter.Heoo: gott med lugn morgon. Kan ju vara att det bröt "rutinen" också. Det brukar vara så här ibland också, tillfällen jag tror det verkligen ska bli kalabalik är väldigt lugna.
    Exakt, men antar att det inte känns så för honom mitt i natten

Evsi, trevlig helg själv
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • 2små2stora

Johanna sov sen middag idag så just nu är hon i full färd med att äta popcorn
    Hon skulle sova förut sa hon så hon sa Donatt och var i sitt rum i 2 min och kom sedan och sa morron

~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Blindness

Haha, Leya tänkte stanna på dagis och sova när jag hämtade henne, bäddade ner sig bland kuddarna där och drog på sig täcket och sa, -kom evia (Elvira), tåva, gonatt mamma, tåv tå gott!

»-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • 2små2stora

Sitter och skrattar åt J hon lägger sig i soffan säger ligga hä sova
    Sätter sig upp (ser ut som om hon är 80år gammal) och säger å hej, å hej samtidigt.
    Sträcker ut armarna och säger ääh, tött.
    Dricker en mun te lägger sig i soffan igen och börjar om hela proceduren igen

• 2små2stora

God morgon Efter att vi börjat med ordentliga inhalationer igen till J så sover hon på nätterna igen Så nu känner jag mig rätt pigg när jag vaknar.
    Idag kommer mina svärföräldrar hit så nu ska vi städa undan det sista innan de kommer vid lunch.

• SeriousGangBang
    2små2stora skrev 2009-11-06 20:43:14 följande:
    Sitter och skrattar åt J hon lägger sig i soffan säger ligga hä sovaSätter sig upp (ser ut som om hon är 80år gammal) och säger å hej, å hej samtidigt.Sträcker ut armarna och säger ääh, tött.Dricker en mun te lägger sig i soffan igen och börjar om hela proceduren igen
    sött

eddie kommer med såna grejer med

-men mamma, ja förstår inte, jag förstår verkligen inte.
    -hmmm, ja måste tänka lite nu... hmm.. hu va dä

• Tess82

Här är jag och Linnea solo till ikväll. Sambon drog till Umeå inatt för att titta på en bil. Jag skulle ha följt med men han tog min bror med sig istället, ville inte lämna Linnea när jag ser henne så lite i veckorna. Ska nog mest mysa och ha det lugnt och skönt idag.

Trist med alla sjuklingar i tråden, ni får krya på er.

• RosaNapp

Idag fick jag sovmorgon och vaknade till att hela vardagsrummet var fullt med bröd! V stod och hoppade, superglad: -"Mamma, A tycker det är jätteroligt när jag hoppar på brödet". A står och kiknar av skratt. E står slött bredvid: "det tycker inte jag, V".
    Inte jag heller .

Vs standardkommentar nu, som kan komma av vad som egentligen, är : men fråga inte MIG!

Hade egentligen tänkt hinna med en del ärenden idag, men nu har det blivit så sent så jag vet inte om vi hinner. Trodde väl aldrig i tonåren att jag skullekomma att tycka att halv 11 är sent! Men så bl ir det, när man inte har bil och måste passa busstider istället.

• cii

Hallåå!!
    Nu har det lugnat ner sig här hemma och jag känner att jag skulle vilja "komma in i tråden" igen

Jag skulle bli jätteglad om ni ville skriva lite om er (en uppdatering)! Vad som hänt, vad ni gör,hur det är med barnen, syskon, gravida, m.m.

Jag har ju inte varit aktiv här sedan innan vi flyttade för snart 6 mån sen!

Kram!

Svar på tråden Majmammor 2007 del 13