• FruHeo

Majmammor 2007 del 13

Majmammor 2007 del 12
    Nu är våra småttingar inte så små längre! Runt 2 år och bara växer och frodas. Trots är vår vardagen men vi älskar ju dem så klart ändå

Bildtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m42709259.html

Tidigare prattråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m43826219.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-05 12:42
    Nya godingtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m47789699.html

• Svar på tråden Majmammor 2007 del 13
  • 2Fina

Fattar inte hur Leya kan vara så trött, inatt har hon sovit nästan 12 timmar (igår på dagen nästan 2 timmar) och idag vaknade hon ju 7:40 men har redan krupit in i kojan för att sova.... Dumt hon sover bort lunchen varenda dag....

»-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • FruHeo

DarlingPink: GRATTIS GRATTIS!!!! Häftigt! Hihihi

3bus: oooh, nej jävla skit också!

Cii: trevligt att se dig!
    Här är det full rulle. Jag är bara tokgravid, bf 1/2, men jag har redan en massa onda sammandragningar, är kommenderad sängläge osv. Brudarna mår förhållandevis rätt bra. Saga hade en infektion på ena hjärtklaffen i mitten av september, vi låg på sjukhus typ 3v i samband med det. Men nu, efter en massa antibiotika, mår hon faktiskt förvånansvärt bra. Melina, ja hon mår på det stora hela bra. Världens trotsigaste ungar, mycket skrik och vrål är det här hemma just nu. Är det inte fel mat så är det fel gaffel. Mitt tålamod är ungeför -3 och makens 0. Ugg, jag fattar inte hur det ska gå i vår sen med en liten bebis också.

Ni har nog rätt om fredagsmorgonen, det var nog just det att vi bröt rutinen helt. För både idag och igår var det lugnt när de har kunnat fluffa runt i pyamas, bara softa och iinte måste iväg till dagis. Så det är nog den där morgonstressen som blir. Suck suck mao.....

Idag blir det farsdagskalas med makens bror och hans familj. Jag vet inte, men igår lät det som en bra idé, idag låter det mest jobbigt. Dels för att vårt hem ser ut som jerusalems förstöring och för att man måste vara både social och trevlig....
    Jaja bara ta sig i örat!

• 2små2stora

Jo det är lite trist pratade med maken om att det kanske är stressen att inte bli gravid som gör det och om vi bara låter det gå och kör på när vi känner för det. Blir jag gravid så tar vi det då och får jag ett missfall till så utreder de om det är något knas med mig. Tyckte som så att att försöker vi inte igen så får vi inte veta om det är något fel på mig
    Jag räknade också ut att de dagar som vi har kvar på J räcker för att han ska kunna åka och jaga varannan vecka nästa säsong om jag är hemma

~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • 2Fina
    Syrra, haha ja, det gäller att säga allt på rätt sätt det där med jakten hjälper nog till
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • 2små2stora
    2Fina skrev 2009-11-08 13:40:43 följande:
    Syrra, haha ja, det gäller att säga allt på rätt sätt det där med jakten hjälper nog till
    Jo och enligt tarot korten som mamma lade skulle jag ta det lugnt och inte stressa samt få ett barn i augusti Hon fick inte riktigt ihop det i början på veckan men nu verkar det stämma
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • RosaNapp

syrra: det gäller att presentera det på rätt sätt ja

• cii

Oj vad det tog fart här i tråden

GRATTIS till Blind, flaxen och 3bus (håller tummarna och en extra tå för att det ska stanna)

Rosa Napp - Bytt namn? Vet inte vem du är nämligen haha

Heo - Det var som tusan! Här är dagarna fyllda med gnäll gnäll och gråt just nu. Theo han bölar mer än Lova, Victor och jag tillsammans i denna jävla missär!
    Ingenting duger, och gör man inte rätt på sekunden eller om man inte förstår honom så blir det vråååååål.

Vi har precis haft svininfluensan allihopa utom Lova (för att jag ammar kanske?..)
    Så det har varit High Life utan dess like!

Något farsdagsfirande blir det inte, vi har 158 kr på kontot...och så fyller jag år på Onsdag. ååååh vad livet är härligt!
    Efter som vi renoverat huset nu under sommaren så kom det två fetingsmällar från EL och VVS. Vi hade verkligen inte räknat med att det skullee bli SÅ dyrt. Men men, det är bara att bita igen och betala.
    Sen hur vi ska överleva tills den 20e är ett mirakel. hoho

• RosaNapp

cii: oj, tänkte inte på det . Har hetat Snart sommar, Melva, Gp och annat ja ginte kommer ihåg nu

Svar på tråden Majmammor 2007 del 13