DarlingPink: GRATTIS GRATTIS!!!! Häftigt! Hihihi
3bus: oooh, nej jävla skit också!
Cii: trevligt att se dig!
Här är det full rulle. Jag är bara tokgravid, bf 1/2, men jag har redan en massa onda sammandragningar, är kommenderad sängläge osv. Brudarna mår förhållandevis rätt bra. Saga hade en infektion på ena hjärtklaffen i mitten av september, vi låg på sjukhus typ 3v i samband med det. Men nu, efter en massa antibiotika, mår hon faktiskt förvånansvärt bra. Melina, ja hon mår på det stora hela bra. Världens trotsigaste ungar, mycket skrik och vrål är det här hemma just nu. Är det inte fel mat så är det fel gaffel. Mitt tålamod är ungeför -3 och makens 0. Ugg, jag fattar inte hur det ska gå i vår sen med en liten bebis också.
Ni har nog rätt om fredagsmorgonen, det var nog just det att vi bröt rutinen helt. För både idag och igår var det lugnt när de har kunnat fluffa runt i pyamas, bara softa och iinte måste iväg till dagis. Så det är nog den där morgonstressen som blir. Suck suck mao.....
Idag blir det farsdagskalas med makens bror och hans familj. Jag vet inte, men igår lät det som en bra idé, idag låter det mest jobbigt. Dels för att vårt hem ser ut som jerusalems förstöring och för att man måste vara både social och trevlig....
Jaja bara ta sig i örat!