• FruHeo

Majmammor 2007 del 13

Majmammor 2007 del 12
    Nu är våra småttingar inte så små längre! Runt 2 år och bara växer och frodas. Trots är vår vardagen men vi älskar ju dem så klart ändå

Bildtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m42709259.html

Tidigare prattråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m43826219.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-05 12:42
    Nya godingtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m47789699.html

• Svar på tråden Majmammor 2007 del 13
  • Melva

Sötboll. Vi har tre och ingen av oss har barn sen tidigare.

Ja, det är verkligen ingen rolig situation. Jag kan ju inte direkt gå omkring och vara glad över det så jag får prata här på fl .

• 2små2stora
    Melva: nej det är jag faktiskt inte. Vi råkade ut för detta i januari också och då var det att är du gravid så får vi bygga ut.
    Vill han verkligen inte ha fler barn så får han faktiskt se till att använda kondomerna som ligger i lådan.
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • cii

Hejsan så här flera månader senare

Jag vill bara berätta att Theo blev storebror i Måndags den 24e.
    En liten lillasyster som heter Lova

Hon hade lite bråttom då det startade pang på med värkar som kom var 3e minut direkt. 3 timmar senare var hon ute!

Måndag 24 kl 12.08, 3285 g, 52 cm.

Hoppas det är fint med allihopa här och era barn!!
    Kram!

• 2små2stora
    cii skrev 2009-08-27 13:41:03 följande:
    Hejsan så här flera månader senare Jag vill bara berätta att Theo blev storebror i Måndags den 24e. En liten lillasyster som heter Lova Hon hade lite bråttom då det startade pang på med värkar som kom var 3e minut direkt. 3 timmar senare var hon ute! Måndag 24 kl 12.08, 3285 g, 52 cm. Hoppas det är fint med allihopa här och era barn!! Kram!
    Grattis!!!!
  • Melva

syrra: vad skönt för dig. Jag kan inte lita på min man i det här och det är väldigt jobbigt.

• 2små2stora
    Melva: vi har varit tillsammans så länge och gått igenom rätt mycket tillsammans. Det värsta är att jag faktiskt verkligen försökte undvika att bli gravid nu.
    Hoppas att det löser sig för er.
  • Sötboll

Cii: grattis

Melva: jobbig för er. Kan dock förstå honom när ni redan har tre barn. Min sambo vill inte ha fler barn och vi har bara ett.... Men nu när du redan är gravid så borde han ändra sig, hoppas verkligen det!! Kram.

• Melva

cii: grattis!

syrra: ja, jag ville ju inte heller bli det nu, men min äl kom lite tidigare än jag trodde.
    Vi har varit tillsammans 11 år, men det här är en riktigt stor kris. Vi grälar inte om det, men vi är inte överens heller. Blä.
    Tack, det gör det säkert.

Men, men. I vilket fall som så ser det ju ut som V blir storebror igen i April då . Ja, jag är iallafall glad över det .

• Melva

Sötboll: tack. Ja, jag hoppas han ska kunna acceptera det.

• 2små2stora
    Melva skrev 2009-08-27 13:53:01 följande:
    cii: grattis! syrra: ja, jag ville ju inte heller bli det nu, men min äl kom lite tidigare än jag trodde. Vi har varit tillsammans 11 år, men det här är en riktigt stor kris. Vi grälar inte om det, men vi är inte överens heller. Blä. Tack, det gör det säkert. Men, men. I vilket fall som så ser det ju ut som V blir storebror igen i April då . Ja, jag är iallafall glad över det .
    Här blir det i så fall maj med samma BF som J hade
Svar på tråden Majmammor 2007 del 13