• FruHeo

Majmammor 2007 del 13

Majmammor 2007 del 12
    Nu är våra småttingar inte så små längre! Runt 2 år och bara växer och frodas. Trots är vår vardagen men vi älskar ju dem så klart ändå

Bildtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m42709259.html

Tidigare prattråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m43826219.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-05 12:42
    Nya godingtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m47789699.html

• Svar på tråden Majmammor 2007 del 13
  • Sötboll

3bus: okej. det jobbiga blir väl efteråt om man är helt själv och ska ta hand om en liten ledsen plutt som har svårt att sova på natten osv. Menmen...måste ju göras!

Har varit på kräftkalas ikväll, mummms! Trevlig helg allihop!

• 2små2stora

Godmorgon är helt slut efter en hemsk natt J vaknade vid 21 med jätte ont i magen. Somnade om vidd 22:30 men har sovit oroligt

~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Ahrodie

Ser att det pratas graviditeter , här har det varit 2 st. efter Jols, i år och förra året. Båda trots skydd och båda terminerade. Hade jag varit yngre och kroppen orkat mer så sure, men det ska inte vara mer här för då lär alla leder och ben rasa ihop! .

• 2små2stora
    Sötboll skrev 2009-08-28 21:46:30 följande:
    3bus: okej. det jobbiga blir väl efteråt om man är helt själv och ska ta hand om en liten ledsen plutt som har svårt att sova på natten osv. Menmen...måste ju göras! Har varit på kräftkalas ikväll, mummms! Trevlig helg allihop!
    Mina har inte haft så ont efteråt och de får bra smärtlindring.
  • josse83

Kikar in.. stort grattis till Cii!! Härligt!!

• 2små2stora

God morgon Är lite seg idag var hemma efter 1 i natt från en 20 års fest.
    Idag var det tänkt att jag skulle ha åkt och varit lite barnvakt hos min bror men då Joachim är förkyld så ville han inte att jag skulle åka så vi får stanna hemma istället

• Elof och Dagny

Grattis Cii till dottern! {#lang_emotions_baby}

Hoppas det är bra med alla! Här försvinner tiden himla snabbt tycker jag... Isolde är redan fyra månder och vänder sig till rygg precis hela tiden. NU är alltså tiden redan slut när hon låg still hela tiden, haha. Det uppskattade man verkligen denna gång, man vet hur rörliga de blir när de växer upp...

Kul att se lite "gamla" ansikten igen. Är superdålig på att skriva här iinne men är inne å läser emellanåt.. Kram på er!

*Kira 070516 & Isolde 090421*
Svar på tråden Majmammor 2007 del 13