• FruHeo

Majmammor 2007 del 13

Majmammor 2007 del 12
    Nu är våra småttingar inte så små längre! Runt 2 år och bara växer och frodas. Trots är vår vardagen men vi älskar ju dem så klart ändå

Bildtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m42709259.html

Tidigare prattråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m43826219.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-05 12:42
    Nya godingtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m47789699.html

• Svar på tråden Majmammor 2007 del 13
  • FruHeo

Cii: GRATTIS till tösen! Grattis Theo som blivit storebror!

Melva och syrra: hm inte enkelt på några sätt. Hoppas att det oavsett löser sig.

Ugg, hur dödar man dagisbaciller på bästa sätt??? Saga har varit på dagis i tre dagar och nu ligger jag däckad i feber och ont i halsen. Hmhm, nicht got (hur fasen stavar man, försöker få in ett d men det ser bara muppigt ut).

• Melisabeth
    FruHeo skrev 2009-08-27 15:34:14 följande:
    Cii: GRATTIS till tösen! Grattis Theo som blivit storebror! Melva och syrra: hm inte enkelt på några sätt. Hoppas att det oavsett löser sig. Ugg, hur dödar man dagisbaciller på bästa sätt??? Saga har varit på dagis i tre dagar och nu ligger jag däckad i feber och ont i halsen. Hmhm, nicht got (hur fasen stavar man, försöker få in ett d men det ser bara muppigt ut).
    Gut
  • FruHeo

mel: tack tack! Tyska är inte mitt starka kort precis!

• Melisabeth
    FruHeo skrev 2009-08-27 15:58:44 följande:
    mel: tack tack! Tyska är inte mitt starka kort precis!
    Haha, inte min heller, det är ungefär det enda jag har lagt på minnet, eftersom jag alltid svarade gut om allt
  • Kavat

Här händet det grejer!

Grattis Cii!!!

Syrra, dig håller jag tummarna för så det slipps övertalas.
    Melva, för dig hoppas jag att din man kommer på bättre tankar. Du vill ju ha en liten till vill jag minnas så hoppas att det löser sig till det bästa.

Skitsvårt faktiskt. Vi har samma "problem" här, jag skulle gärna ha en liten till, men maken totalvägrar. Eller tja, alltså han vågar inte "chansa" ens och är alldeles för duktig på det med. Så blir det en liten här så är det för att kondomen spricker och hur stor chans är det?

Men äntligen börjar jag må lite bättre. Min ledvärk i höfterna är i stort sett helt borta på 5 månaders glutenfritt!!!

Heoo, trist med dagisbasillusker..

• FruHeo

3bus: hon hostar lite men inte mycket och det betecknas ju som frisk hos oss. Hahah

• Trekidz

Heoo: usch trist... Dem där bacillerna från dagis är inte att leka med...uurrkkk! Hopaps du snart mår bättre. vilken v är du i nu?

• 2små2stora

Talade om för maken jag har ÄL idag men tror inte han tänkte så långt tillbaka

~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Trekidz
    2små2stora skrev 2009-08-27 19:12:47 följande:
    Talade om för maken jag har ÄL idag men tror inte han tänkte så långt tillbaka
    du får börja med piller el annat så han kan känna sig säker...
Svar på tråden Majmammor 2007 del 13