• FruHeo

Majmammor 2007 del 13

Majmammor 2007 del 12
    Nu är våra småttingar inte så små längre! Runt 2 år och bara växer och frodas. Trots är vår vardagen men vi älskar ju dem så klart ändå

Bildtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m42709259.html

Tidigare prattråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m43826219.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-05 12:42
    Nya godingtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m47789699.html

• Svar på tråden Majmammor 2007 del 13
  • Melva

Mel: hoppas det håller i sig. Jag trodde samma om V, men idag så har han kissat på golvet 2 gånger. Jag tror dock att det beror på att han är febrig och snorig, inte riktigt på alerten helt enkelt.

Jag har nog också åkt på barnens förkylning, har ont i huvudet och känner mig helt lam i kroppen.

• Melisabeth
    Melva skrev 2009-08-24 21:28:27 följande:
    Mel: hoppas det håller i sig. Jag trodde samma om V, men idag så har han kissat på golvet 2 gånger. Jag tror dock att det beror på att han är febrig och snorig, inte riktigt på alerten helt enkelt. Jag har nog också åkt på barnens förkylning, har ont i huvudet och känner mig helt lam i kroppen.
    Nej man vet ju själv hur "eftersatt" man lätt blir när man är sjuk, inte lätt att hålla koll på allt då.
  • Kavat
    Tess82 skrev 2009-08-24 12:58:35 följande:
    Jippi, klarade statistik tentan. Blev bara ett E på kursen men med tanke på hur lite jag pluggat i sommar så är det ett under att jag ens klarade kursen så jag är nöjd och glad ändå. Nu ska jag åka och hämta mitt schema på jobbet så jag vet hur jag ska jobba i september. Sen dags att hämta hem lillskruttan från dagis .
    Grattis, vad skönt!
  • 2små2stora

J är förkyld Hade hoppats på med än 1 vecka på dagis  innan det satte igång

~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Trekidz
    2små2stora skrev 2009-08-25 08:31:53 följande:
    J är förkyld Hade hoppats på med än 1 vecka på dagis  innan det satte igång
    Krya på henne...Elias blev oxå sjuk med feber efter några dagar på fsk, trist
  • 2små2stora

Nu har J passerat 12kg 12.4kg vägde hon idag, frågan är om hon går upp något om jag tar bort vällingen på kvällen som ger henne 420kcal och istället ger henne den välling vi gjorde tidigare som ger henne 120kcal.

• Blindness
    2små2stora skrev 2009-08-25 12:12:30 följande:
    Nu har J passerat 12kg 12.4kg vägde hon idag, frågan är om hon går upp något om jag tar bort vällingen på kvällen som ger henne 420kcal och istället ger henne den välling vi gjorde tidigare som ger henne 120kcal.
    Oj, nu har hon kilat om Leya Leya väger nog bra precis 12 kg Hon går sakta upp men det är iallafall 2 kg sen april.
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • 2små2stora
    Blind: hon har gått upp 1kg sedan operationen. Men om hon bara skulle ha ätit sin vanliga mat hade hon nog inte gått upp så mycket. Så Leya gör det bättre än J
  • Sötboll

3bus: räckte med 2 korta pass på dagis, nu är Pontus jätteförkyld. Så himla trist det där....

Har varit på gastroskopi idag. Skönt att ha det gjort. Det var inte så hemskt som jag trodde men absolut inte trevligt

• 2små2stora
    Sötboll: visst är det trist när de blir sjuka på en gång.

Skönt att gastron gick bra.
Svar på tråden Majmammor 2007 del 13