• FruHeo

Majmammor 2007 del 13

Majmammor 2007 del 12
    Nu är våra småttingar inte så små längre! Runt 2 år och bara växer och frodas. Trots är vår vardagen men vi älskar ju dem så klart ändå

Bildtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m42709259.html

Tidigare prattråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m43826219.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-05 12:42
    Nya godingtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m47789699.html

• Svar på tråden Majmammor 2007 del 13
  • FruHeo

Mel . hehehe ja!

Tur att jag inte är ekonomiskt oberoende och en massa tid över för då hade vi flyttat! www2.bjurfors.se/bilder.aspx&OBJTYPE=CMFritidshus
    jag vill ha! Okej det krävs MYCKET färg, nya möbler, obegränsat med snickare etc. och ännu mer pengar.
    Har btw fått hemnet förbud av maken, men han sitter och tittar på nån djup film som jag inte fattar ett dyft av. Så skvallra inte, han behöver ju inte veta

• Melisabeth
    FruHeo skrev 2009-08-30 23:34:32 följande:
    Mel . hehehe ja! Tur att jag inte är ekonomiskt oberoende och en massa tid över för då hade vi flyttat! www2.bjurfors.se/bilder.aspx?OBJGUID=39PAJ9B3... jag vill ha! Okej det krävs MYCKET färg, nya möbler, obegränsat med snickare etc. och ännu mer pengar. Har btw fått hemnet förbud av maken, men han sitter och tittar på nån djup film som jag inte fattar ett dyft av. Så skvallra inte, han behöver ju inte veta
    Utsidan och laget var ju super, men inne.... hua... jag fick rysningar (dåliga) av köket
  • FruHeo

Mel: hahaha ja av gardinerna i köket, sällskapsrummet och div. annat. Gillar verkligen: brygga med utvecklingspotential. Hahahahahahahha

• Melisabeth
    FruHeo skrev 2009-08-30 23:44:57 följande:
    Mel: hahaha ja av gardinerna i köket, sällskapsrummet och div. annat. Gillar verkligen: brygga med utvecklingspotential. Hahahahahahahha
    JA är nog knappast inredningen och den goda smaken som man betalar för i det här fallet

Nu ska jag ta och gå och lägga mig i vårt ickeförråd, och se om det går att sova utan massa skit runt sig. Vore ju bra med tanke på en fullspäckad arbetsvecka

Gonatt
  • Elof och Dagny

Spännande med huskikningar... Här bor vi i vårt hus från 39, har tapetserat om allt minst en gång nu! Byggde altan i somras, så skönt! Har tyvärr int varit så bra väder dock efter att det blev klart så invigning får det nog bli nästa sommar...

Melva: fullt upp i veckan ser jag... kul med 1-årskalas!

Heo: hoppas de får vara på dagis länge innan första vab-dagen!

*Kira 070516 & Isolde 090421*
  • 2små2stora
    Heoo: hoppas att de får vara många dagar på dagis nu .

Vi bor i ett litet hus från 48 som kräver konstanta funderingar på hur vi ska bygga om för att få plats.
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Tess82

Hemma igen efter att ha varit hon mormor i helgen. Min moster skulle dit på snabbvisit och en gammal kompis sen skoltiden skulle också vara i byn så passade på att åka dit jag och Linnea. Kom hem igår eftermiddag och hade en lugn och skön kväll hemma. Idag var det dagis dags igen och det brukar ju vara skoj.

Här skiner solen idag och det är jätteskönt ute så jag ska försöka hinna tvätta några maskiner och hänga ute medan det fortfarande går.

Har fått ont i knät också utan att ha gjort nånting, kan varken sträcka ut benet helt eller böja det speciellt mycket utan att det gör jätteont. Inte så spännande att gå till dagis idag men vi tog lite extra tid på oss. Svårt att ha henne hemma också när jag inte är så rörlig så hon har det nog roligare på dagis.

• 2små2stora
    Tess: konstigt att du bara fått ont utan att ha gjort ngt. Hoppas att det ger sig snart.

J har 3 dagar till hemma innan det blir dags för dagis igen.

Hon somnade sent och vaknade tidigt så hon sover redan, somnade på golvet
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Blindness

Nu sitter jag i en bil på E18 och skriver....

Tess, låter jobbigt med knät, kanske måste knaka till innan det släpper?

EoD, vi vill också bygga till våran altan, får bli nästa år eller ännu nästa. Har lärkträd på gården som vi ska ta ner och göra altan av

Mel, kul med husvisning!! Spännande också kanske?

Ska bli skönt att komma hem idag, beräknas vara hemma runt 16. Lite jobbigt då Leya redan har börjat spänna sig fast vi tog en lång paus nyss och lekte på en lekplats och åt lite kalla plättar. Försökte maila till Fråga Malin på Vi föräldrar men får bara tillbaka att det inte går att skicka. Störigt!!

»-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • Melisabeth
    Blindness skrev 2009-08-31 11:34:36 följande:
    Nu sitter jag i en bil på E18 och skriver.... Tess, låter jobbigt med knät, kanske måste knaka till innan det släpper? EoD, vi vill också bygga till våran altan, får bli nästa år eller ännu nästa. Har lärkträd på gården som vi ska ta ner och göra altan av Mel, kul med husvisning!! Spännande också kanske? Ska bli skönt att komma hem idag, beräknas vara hemma runt 16. Lite jobbigt då Leya redan har börjat spänna sig fast vi tog en lång paus nyss och lekte på en lekplats och åt lite kalla plättar. Försökte maila till Fråga Malin på Vi föräldrar men får bara tillbaka att det inte går att skicka. Störigt!!
    Jobbigt att hon spänner sig så, måste vara tröttsamt för henne ju.

Jodå, ska bli kul att se på hus, även om det bara blir se just nu
Svar på tråden Majmammor 2007 del 13