• FruHeo

Majmammor 2007 del 13

Majmammor 2007 del 12
    Nu är våra småttingar inte så små längre! Runt 2 år och bara växer och frodas. Trots är vår vardagen men vi älskar ju dem så klart ändå

Bildtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m42709259.html

Tidigare prattråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m43826219.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-05 12:42
    Nya godingtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m47789699.html

• Svar på tråden Majmammor 2007 del 13
  • 2små2stora

Nu har vi varit upp hos mamma och pappa och firat pappas födelsedag. J sov 2 tim på dagen idag och har varit rätt trött hela dagen men nu på kvällen så var det full fart på henne. Just nu sitter hon på pottan och bajsar.

~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Blindness
    Mumia, vad duktig hon är! Nä, skulle Leya vilja kissa mitt inatten skulle jag nog inte neka heller

Leya har varit helt speedad idag, smällde i sig en hel dammsugare så sen var hon trotsig-pratig-skrikig-bråkig-grinig. Sen har hon börjat bli lite mörkrädd nu sen vi kom hem, det är mycket mörkare här i hennes rum än där vi har sovit förut så nu vill hon ha lampan tänd lite grann. Skönt det är när dom kan säga till
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • 2små2stora

J har alltid en liten lampa tänd det lyser även lite i hallen så att hon ser om hon kommer upp på natten och ska gå över till oss.

• 2små2stora

Johanna sov hela natten utan blöja och var torr på morgonen Hon kissade sista gången kl 19.

• Melva

Blindness: vagt av honom att skylla på sin sambo och svärmor. Han har väl egen talan? Så vad ville han egentligen då? Om ni nu fortfarande inte är välkomna till honom/dom menar jag?

• Blindness
    Melva, syrra,  ja nog är han vek, han ville bara be om ursäkt, flickvännen visste inte ens att han var här. Antar att han fick massa skäll när han kom hem. Jag gissar på att förhållandet inte kommer att hålla speciellt länge men hit får han inte flytta igen...

Leya har sovit bra hela natten. Skönt! Har dock svårt att dra på sig täcket mitt i natten men på dagen går det bra....
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • Tess82

Linnea gillar inte heller när det är helt mörkt så hon har fått en nattlampa nu. Ropade på mig en gång inatt då hon tappat sin Kalle (kaninen) på golvet men annars har hon sovit. Hon hade plockat av sig blöjan också upptäckte jag imorse när jag kom in, det var lite fuktigt på lakanet men sen kissade hon rejält i toaletten när vi gick upp.

Idag är jag mycket bättre i knät, inte helt bra men jag kan böja på det betydligt mer än tidigare så jag hoppas att det är påväg att bli bra, börjar ju jobba nästa onsdag och på tisdag ska jag till Gävle och registrera mig så jag får skriva C-uppsatsen. Eller registrerad är jag men ska väl dit och få lite info och kanske en handledare, vad vet jag?

• 2små2stora

Nu har vi varit hos doktorn och J har gått upp mycket i vikt så nu ska vi ta bort lite tillsatser i maten så att hon inte går upp för mycket i vikt.

Svar på tråden Majmammor 2007 del 13