FruHeo skrev 2009-09-04 14:04:16 följande:
mel: jaha? Så varför muttrar du????? Melva: grattis till A! Dalkulla: oh dear!!! Jag hoppas att vårt lilla pyre inte går förrän h*n är mkt mkt större!! Här är det uschligt idag, vill bara gråta. Maken fyller år (35) och jag hade storslagna planer på bio, resturangbesök osv. Men allt går i stöpet. Barnvakten är förkyld = portad från oss. S och M bara rosslar och slemmar, febern stiger. Dessutom ringde en av doktorerna och sa att mina natrium- och kaliumvärden var åt fanders, frågade vad jag sysslar med egentligen. Att tyreoideaproverna dalar så det var dags att öka levaxinet igen. Han ville egentligen lägga in mig, men så roligt får han inte! hihi Men han tyckte jag skulle vara helt sjukskriven, håller på vissa plan med honom men ändå inte. Skulle bli lappsjuk av att inte jobba alls. Så vi enades om att jag jobbar 25% vilket då blir ca 50% i verkligheten.... Vi får väl se vart det slutar. Jag blir bara så ledsen, det har gått åt rätt håll ett par veckor, allt känns så bra osv. men nu är det nån som jävlas med mig IGEN!!!!
För att vi inte har råd/möjlighet att köpa just nu
Tanke var ju inte direkt att hitta nått som vi verkligen ville ha, utan mest titta på typer av hus och området
Även om vi skulle klara av kostnaderna, så skulle banken knappast vilja låna ut 2 mille med tanke på att jag har provisionslön som är låg, och inte vet om jag har jobb efter oktober, och A arbetslös med låg A-kassa. och det får man ju förstå dem i