Hejsan!
Välkommen Lilla TD!! Klart du får hänga på till fikat! Jag har två tjejer, en på 2,5år och en liten fis på 5,5 månader drygt.
Vi har oxå en besafe till kira och köpte den, precis som jeaxx, på atteviks. Var billigare än alla andra ställena...
Ohanna: Skulle nog oxå säga att du väljer vilket mål du vill.. Isolde äter ungefär som Moa, men hon får ersättning sista målet på kvällen istället, vilket innebär att jag ammar morgon, mitt på dagen och ett pass på kvällen. För vår del är nog välling det vi ska införa i näst, blir istället för ersättning på kvällen. Med Kira slutade jag amma ett mål i taget och till slut ammade jag bara på morgonen (tror jag det var
) När jag gjort det ett tag och skulle sluta helt, hade jag suuuperont i tuttarna en hel vecka och sen försvann det mer å mer... Så här fanns mjölken kvar länge trots att jag bara ammade en gång/dygn. Det är ju verkligen olika det där hur snabbt det sinar, men det kan nog vara bra att vara beredd på båda väger om man säger så...
Jaha, idag är kiras första dag på dagis på nästan 2 veckor så jag tänkte passa på att sy... och vad gör jag? sitter vid datorn... suck!