Så då har jag också hittat hit. Hej hej!!
Igår kom vi hem ifrån landet igen, varit hos mina föräldrars stuga i Värmland. Jättemysigt, men dr sover jag ännu sämre, ingen skön säng. Och med en liten Viggo som inte vill sova själv längre blir det trångt med en 90 säng. Är också i stort behov av sömn..suck..blir så irreterad i gnällig när jag inte får sova. Hur sjutton vänjer man dem vid att sova längre timmar i streck??? Eller går det inte? Här matas det fort varann timme i vaket tillstånd, å det verkar som om all mat stannar kvar för Viggo växer som bara sjutton.
Ang. smakisar. Jag känner igen panik med att börja ge smakisar. Vi gör det när det känns bra och rätt. Det var samma med Milo, han fick risgröt vid 5 mån (fast egentligen var han ju bara 3 mån, beror på hur man räknar). Men denna gång tror jag inte vi kommer vara lika försiktiga, utan låta honom smaka på våran mat lite mer. Sen ska jag försöka laga endel bebismat själv, lyckades ganska bra förra gången även om burkmaten var kanon! Får se hur mkt man hinner med nu med två pojkar
PÅ måndag börjar dagis..ska bli skönt för oss alla, inte minst för Milo. Fick brev från dagis, de behåller samma tider 9-13 varje dag, det är ju guld