• Svar på tråden Mammor i Jönköping med bf vinter/vår - 09
  • fru Ingeborg
    Ohanna skrev 2009-10-02 22:01:05 följande:
    Svahn; Men han har ju iaf vänt sig! Det har ju inte Moa gjort än och hon är ju 5 månader! Hon vände sig nån gång i sömnen när hon var 3 månader men sen dess har inget hänt vare sig i vaket eller sovande tillstånd
    Wilmer hoppade över att vända sig han kunde säkert men ville inte.. man såg ju inget då
  • Svahn85

EoD Tack...hur är det med kira har hon piggnat till nu?

Ohanna, Fru I Nä det är ju inget måste att dom ska vända sig egntligen men man jämför ju med hans syster fast tjejer och killar är så olika {#lang_emotions_smile}

Nova 070504 & Theo 090524
  • Lilla l83

Thullan: Då får jag ge K-rauta bra reklam för vi älskar dem här:) Har blivit så BRA bemötta alla gånger vi har varit där nu, alla är jätte duktiga som vi mött och hjälpt oss massa! Det kan du hälsa din man:)

Vi kanske oxå hänger med på frukost..det var ju så länge sen man träffade alla!

Fika torsdag 8oktober gärna ikea 9:00

Camilla o Leah
    elin & isolde
    Madde & Axel
    ev. Sabah o Alice
    Lina & Leja

• Thullan

Barn- och manfri tjejkväll hos Annelie 21/11
    Annelie
    Elin
    Madde

Har bestämt mig nu att inte skriva upp mig på jobbtider efter 1 november utan behöver de folk få de ringa mig, vill vara hemma till april o mysa för sen börjr allvaret igen =)
    Nu ska jag o barnen baka, få besök av min mamma o hennes särbo.

Trevlig helg på er. {#lang_emotions_cheers}

• Katarina m Leon o Matteo

Kommer om allt stämmer med alla barn

Camilla o Leah
    elin & isolde
    Madde & Axel
    ev. Sabah o Alice
    Lina & Leja
    Katarina & Elise

• Katarina m Leon o Matteo

Avvaktar att skriva upp mig på tjejkväll. Vickan har fått miniskproblem och ska opereras i slutet på okt. Känns lite tufft å lämna honom ensam på kryckor med 3 barn..

• Ohanna

Puh- nu har alla mina fastrar (4st) varit här och tittat på lilla Moa och kommit med presenter. De har inte sett henne alls så det var skoj. En dag fylld av tantsnack alltså- alla är över 65 Men det gick bra, min äppelpaj fick godkänt av tantmaffian och det är ju ett bra betyg! Så mumsigt med nybakad äppelpaj så här i höstrusket! Och imon ska jag baka kanelbullar för att hylla kanelbullens dag!

Trevlig helg allihop!

• april19

Hej i höstrusket!
    Jag har preics kommit hem efter ett härligt pass på Hälsan (trots regn), och möts av två sovande pojkar i huset, rofyllt!
    Min man har dock inte haft det särskilt lätt idag med svårsövd och kräkade bebis (trots fast föda), hoppas hoppas hoppas Aston slutar kräkas snart, han lider av det själv när det smakar apa i munnen, stackars :(.

M2b; hur går det med huset? jag är så nyfiken att jag knappt vet vart jag skall ta vägen =)

Barn- och manfri tjejkväll hos Annelie 21/11
    Annelie
    Elin
    Sabah
    Ariel

• Thullan
    LillaL: Ska framföra detta till sambon =) Bra att de få både ris o ros =) Jag blir ju alltid bra bemött där eftersom jag känner nästa alla där o barnen mina charmar sambons jobbarkompisar =) Kul att se er idag, var ju ett tag sen.
  • Caranlachiel

Camilla o Leah
    elin & isolde
    Madde & Axel
    ev. Sabah o Alice
    Lina & Leja
    Katarina & Elise
    Annelie och Erik (kanske)

Svar på tråden Mammor i Jönköping med bf vinter/vår - 09