• Svar på tråden Mammor i Jönköping med bf vinter/vår - 09
  • Thullan

Fika torsdag 8oktober gärna ikea 9:00

Camilla o Leah
    elin & isolde
    Madde & Axel

• Caranlachiel

Många som inte kan eller eventuellt inte kan den 14. Skulle det vara bättre den 21?

Barn- och manfri tjejkväll hos Annelie 21/11
    Annelie

• Elof och Dagny

Hihi, undra om vi nånsin kommer lyckas hitta en kväll då alla som vill vara med kan... För mig passar dock 21:a bättre!

Annelie
    Elin

Nu är det idol... Har dock en hund som sitter och stirrar på mig. Han är nog hungrig och försöker göra mig uppmärksam på det...

*Kira 070516 & Isolde 090421*
  • fru Ingeborg

Thullan.. ja.. tycker inte vi fick något bra bemötande alls på K-rauta. Kom vid halv 7 tiden i stort sett inga kunder någonstans men personal överallt och bad att få en offert till banken och han var jätteloj o sa jaaaa jag kan väl räkna på det.. Inte fick vi någon offert.. sen skickade han vidare oss till nästa som skickade vidare oss till nästa och ALLA sa att vi inte behövde fuktspärr om de bara var toa och handfat. Vi sa även att de på kakelhuset sa ju att vi behövde det o då ringde han till en annan o båda sa att nää de behöver ni inte. Men det gör vi har vi kommit fram till, har sett "branch blabla" pappren på det Hela besöket tog lite mer än en timme och vi var inte de minsta klokare när vi gick därifrån. Funderat mer på loppisen??

jag avvaktar tjejkvällen men det vore kul Någon som är intresserad av hudvårds party eller dildoparty?? Har 2 som gärna vill "sälja" såna partyn..

Ang polis/väktarbilen... de är nästan så jag vill ställa klockan för att titta i natt

• FruGöransson

Hej hej mammor o barn!

Kul att fler o fler börjar få sova på nätterna. Här har det också blivit något bättre sedan vi började lägga Alice i sin egen säng igen. Det gör STOR skillnad!
    Annars är våra dagar fyllda med hustankar, budgivning osv. få se hur det hela slutar...usch så jobbigt det är att buda! Kan ju inte sova på nätterna =)

Katarina: kul att ni också budar på hus! tänk om vi budar mot varandra??

Vi fikar gärna och är med på tjejkväll någon av dagarna :)

Barn- och manfri tjejkväll hos Annelie 14/11
    Annelie
    ev. Elin
    ev. Jenny
    ev. Katarina
    Madde
    Sabah
    ----------------------------------------------------------------
    Fika torsdag 8oktober gärna ikea 9:00

Camilla o Leah
    elin & isolde
    Madde & Axel
    ev. Sabah o Alice
    -----------------------------------------------------------------
    Annelie
    Elin
    Sabah

• Thullan

fru I: Inte bra reklam, tur sambon jobbar som företagssäljare =) Ang fuktspärr så får ni kontakta ert försäkringsbolag för händer något så är det de som ska stå för kostnaden o säger de inte fuktspärr så gå på det. Sambon ska framföra detta så personalen blir trevligare till kunderna =)

Moder: Spännande med budgivning, men fasen vad nervös man är. Vart finns huset?

• Caranlachiel

M2B: Kikade på "ert" hus på hemnet, det såg ju fint ut! Ska ner till Bråneryd idag faktiskt och promenera med en annan mamma så jag ska se om vi kanske kan försöka gå förbi där och titta.

Idag ska jag inhandla det som behövs inför makens 30-årsfest imorrn. Mycket blir det!

• fru Ingeborg

Thullan jo vi ska göra det. Men vi kommer nog göra som din gubbe säger även om vi inte behöver enligt försäkringsbolaget. I fall om att

Här sov tjejjen idag så såg inga polis/väktarbilar inatt

lycka till med alla husbudgivningar Jag har bara varit med om en och de är där vi bor idag

• jeaxx77

M2B: Vad spännande med hus på gång!
    Vad är det ni budar på?

• Ohanna

Svahn; Men han har ju iaf vänt sig! Det har ju inte Moa gjort än och hon är ju 5 månader! Hon vände sig nån gång i sömnen när hon var 3 månader men sen dess har inget hänt vare sig i vaket eller sovande tillstånd

Svar på tråden Mammor i Jönköping med bf vinter/vår - 09