• Svar på tråden Mammor i Jönköping med bf vinter/vår - 09
  • Mattilda

Ohanna : neeeej Minerva ville ju gå på dagis med Moa ;p

guuud va härligt det låter! jag hade slagit till direkt! och jättebilligt ju. vi betalar 6400 för vår etage 4a här i stan.

Slå till! så får ni ju en slant för er bostadsrätt med! blir ju toppen :)

• Thullan

Ohanna: Dagmammorna i Barnarp är kanonbra =) BVC på Råslätt är bra enligt mig =) Låter som ett bra tillfälle o som Annelie skrev att det är bra sen när "rätt" hus dyker upp o ni slipper tänka på att sälja =)

LillaTD: Välkommen hit! Jag heter Madeleine, har 2 barn, Wilma 3 år och Axel 8 månader, bor i Barnarp.

Har varit på BVC nu, Axel väger 10300 gr, är 72 cm lång och har en stor skalle =) fått ärva av sin far men inte ovanligt stor så allt är kanon.

Kul att träffas imon, jag lämnar Wilma 8.30 sen åker jag direkt dit, ska in på coop och lämna tillbaka ett par skor vi köpt till Wilma, hade visst redan fått såna av hennes kusin =)

• fru Ingeborg

Fick hem en febrig son ingen fika för oss...

Fika torsdag 8oktober ikea 9:00 (drop in)

elin & isolde
    Madde & Axel
    ev. Sabah o Alice
    Lina & Leja
    Katarina & Elise
    Annelie och Erik (kanske)
    Anna o Viggo
    Sofia & Tindra (kanske)
    Dzenita och Edvin (om de är friska tillräckligt)?????

• Caranlachiel

Åh jag blir så trött på vårt internet! Det stänger av sig hela tiden så jag använder det på nåder, får liksom skynda mig att skriva.

Erik är frisk igen men han har sovit väldigt dåligt idag. Om natten blir likadan så skippar vi nog frukosten, men vi får se. Frukost måste man ju äta oavsett.

• LillaTD

Ohanna: Det låter ju som ett kanontillfälle! Bra att få "prova på" att bo i hus också och inte behöva tänka på försäljning om man inte trivs... Låter som en mycket billig hyra också =)

• Annizsj

Ohanna-- Låter som ett ypperligt tillfälle att testa bo i i hus. Billigt var det också. Slå till vettja Sen kan ni norpa sista platsen på bästa dagiset i barnarp Jag lovar dig att till våren/sommaren när Moa går blir man mera sugen på egen tomt. Jag skulle inte fixa på i lght med småbarn. SLÅ TILL

Vi dyker nog upp imorgon, om vi är friska å något sådär pigga. Men dyker upp vid halvtio då jag lämnar M på dagis kl 9.

• Elof och Dagny

Hej!

Tack för trevligt fika idag, var ett tag sen man såg alla.. Kul å se hur alla växer å gror!

Mindre kul em här hemma. Kira har inte sovit på dagis nån dag denna vecka, de lyckas inte söva henne... Så jag får hem en supergrinig tjej som inte kan somna då, då hon blivit övertrött istället. Sen har isolde inte varit så munter på eftermiddagarna då hon fått för sig att bara sova 1pass om dagen... Tur att jag ska åka hemifrån ikväll...

• Ohanna

Ja jättekul att ses idag allihop! Även om vi var lite sena- blir så om man både missuppfattar tiden OCH missar bussen Speciellt kul att träffa Anna och Elin- var u eeeevigheter sen vi sågs!!

• Annizsj

Elof-superkul att ses idag. Låter som om ni har haft en likadan em dom oss ugha! Slutade med att milo somnade själv vid halvåtta. Blir väl samma visa imorgon.

• Annizsj

Tack alla som var med idag! Våra små växer så det knakar, får träffas oftare nu innan man börjar plugga igen! Snacka om att jag hann med mkt på mina tre mammaviggotimmar, hann precis hämta milo när jag var klar med allting. Sambon är på hockey jag somnar snart i soffan . .

Svar på tråden Mammor i Jönköping med bf vinter/vår - 09