Lilla l83 skrev 2009-10-10 12:56:51 följande:
Jeaxx: I dag på morgonen började jag och min sambo prata om tomterna på fageslätt, han sa att en kille som oxå jobbar på kontoret fast med inköp håller på att bygga på det senaste etappen....Han sa att hans sambo eller fru som heter Jenny oxå jobbar på kontoret...Då tändes det en glödlampa i mitt huvud..det måste vara ni ju..Sen så sa min sambo att den minsta dottern heter Visa och var jag helt säker på att det var ni:) Va kul med bygglovet! Vi har gjutit våran plattan nu och huset kommer på torsdag! Vilket husföretag har ni valt?Annizsj: Anna Wahlgrens sova hela natten kuren...heter den. Den har fått borde ros och ris men den fungerar jätte bra på min vänns barn. Han vägrade somna någon annan stanns förutom i vagnen. La man honom i sängen skrek han helt hysteriskt tills man tog upp honom. Han vaknade 15 ggr per natt och var jätte jobbig! Nu somnar han på 20 sekunder sover hela natten utan ett ljud till klockan 6 men det är för de väcker honom då.
Den metoden är värd att kolla upp
Är inne en snabbis bara. Är i stan hos svärisarna. Ska väl ut å sätta mig i köket nu!