• Svar på tråden Mammor i Jönköping med bf vinter/vår - 09
  • Annizsj

Ohanna- ja verkligen kul. Vilken glad döt liten tjej du har

• Once

Lite nyfiken på vad folk har för studie planer... Läser att ngr av er tänker börja läsa nu i januari vad har ni tänkt läsa?

• LillaTD

Tack för att ni var så "gästvänliga" idag =) Mycket trevligt att träffa er alla som var med, fast man inte hann prata med alla. Följer gärna med fler gånger!

• Caranlachiel

Ja tack för igår tjejer det var trevligt! Besiktningen gick väl sådär, blir ombesiktning om en månad för ett par rör var rostskadade. Blä.

Idag ska jag på promenad med Shiliz om ni kommer ihåg henne, sen åker jag till mina föräldrar över helgen. Offa ska spela airsoftspel utanför Örebro lördag-söndag så jag passar på att få lite avlastning med Erik. Min bror och hans styvdotter är där också, så det är många famnar som vill hjälpa till.

• jeaxx77

Hej tjejer,

Låter som ni hade trevligt på fikat igår! Jag var hos mina föräldrar i veckan medan sambon var på tjänsteresa. Vilja har haft några mysiga dagar på landet hos mormor o morfar. Det är så härligt att se henne! Jag bara längtar tills huset blir färdigt så hon får en egen trädgård igen.

Ohanna, hur har det gått med huset? Låter ju ganska billigt ändå, vi ger 6800 för vår lilla 3a här på ekhagen. Jag var så stressad i onsdags innan vi skulle iväg till mina föräldrar så jag glömde bort visas 6månaders koll. Jag som var så nyfiken på hennes vikt.

Idag fick vi bygglovet beviljat

• Annizsj

LillaTD-- Jag som just undrade vem tjejen med långt mörkt hår var. Synd vi inte han prata, får ta det nästa gång!

Fick precis lillprinsen att somna, jisses, han har verkligen utökat sina röstresucher (hur stavas det nu igen???). Känner mig kluven med läggningen nu. Sedan vi ställde ihop våra sängar samt tog bort ena långsidan ligger jag j'ämte honom tills han somnar. Det går så mkt fortare att söva honom då än när man låter honom somna själv. Han skriker ändå lite när man ligger jämte. Jag som skulle vänja honom vid att somna själv, men han blir helt galen då.
    Lilla? nämde någon ny metod, vilken det nu var???? Synd vi inte hann snacka mer igår!

Ska nog våga mig på en film nu. Var evigheter sedan. Sen om jag ser hela, det återstår att se

Jeaxx... LÅter mysigt. Klart Vilja ska få en egen tomt att springa omkring på. Och Visa När var det ni skulle flytta? DU såg att jag skrev till dig va? Bältet är nu skickat Tack ännu en gång för lånet! Säger till när jag måste låna det igen HAHAHAH!

• jeaxx77

Annizsj: Ja jag såg att du skrivit men jag har inte hunnit svara. Det har iaf kommit fram! Tack så mycket för hjälpen. Blir det aktuellt igen så ska du få det den här gången för jag kommer aldrig någonsin att behöva fogbälte igen
    Hoppas ni får ordning på nattningen snart!

• LillaTD

Annizsj - jag som trodde att jag i alla fall var så trevlig så att jag åtminstone hälsade på alla hade visst fel... Måste ha missat dig, förlåt!
    Det får vi ta igen nästa gång vi ses =)

• Lilla l83

Jeaxx: I dag på morgonen började jag och min sambo prata om tomterna på fageslätt, han sa att en kille som oxå jobbar på kontoret fast med inköp håller på att bygga på det senaste etappen....Han sa att hans sambo eller fru som heter Jenny oxå jobbar på kontoret...Då tändes det en glödlampa i mitt huvud..det måste vara ni ju..Sen så sa min sambo att den minsta dottern heter Visa och var jag helt säker på att det var ni:) Va kul med bygglovet! Vi har gjutit våran plattan nu och huset kommer på torsdag! Vilket husföretag har ni valt?

Annizsj: Anna Wahlgrens sova hela natten kuren...heter den. Den har fått borde ros och ris men den fungerar jätte bra på min vänns barn. Han vägrade somna någon annan stanns förutom i vagnen. La man honom i sängen skrek han helt hysteriskt tills man tog upp honom. Han vaknade 15 ggr per natt och var jätte jobbig! Nu somnar han på 20 sekunder sover hela natten utan ett ljud till klockan 6 men det är för de väcker honom då.

• jeaxx77

Lilla L: Jo visst är det vi, jag känner igen H från jobbet. Innan jag gick hem för alla mina mammaledigheter så jobbade han i monteringen och när jag var inne o jobbade ett par månader innan Visa kom så satt han i ett kontor ett par rum bort. Så jag har väldigt dålig koll på vad han gör. Något med produktservice..typ?

Vad spännande med husleverans! När har ni planerad inflyttning?
     Vi har valt en variant av Rörvikshus, ni då?

Svar på tråden Mammor i Jönköping med bf vinter/vår - 09