Hm, jag bor uppe i norra sverige och ska fara till Göteborg och hälsa på en väninna, då ska vi passa på att fara till Ullared/Gekås (ni vet, stort och billigt varuhus), och då har jag ett dilemma.
Ska jag då:
1. helt låta bli att köpa kläder,
2. köpa i nuvarande storlek (typ L/M),
3. köpa sådant som kanske sitter lite tight nu (M) och kommer sitta bättre om ett tag.
Jag ska ner 15 kilo till, och ska försöka köra helfart Nov-December.
Jag antar att det blir mest typ tröjor, bh, underkläder och sådant, om jag alls köper. Lite tshirts kanske, alltså inga dyra plagg. Jag börjar nu passa i Medium när jag köper tshirts (woho!) och de bör jag ju antagligen kunna ha rätt länge i sådana fall.
Tänker inte köpa mycket hur som helst, men funderar på vilken strategi jag ska ha inför den shoppingturen. Hmm... vad skulle ni ha gjort?
-------------
Sedan, några goda halvfartstips inför en (lååång) tågresa? Vad borde man ta med sig att äta? Sure vi kan förutsätta att det finns någon form av mat på tåget men vad den innehåller är ju svårt att säga.
Jag tänkte ta med mig en liten mjuk kylväska med frysklampar, så ska ta med mig minikeso i alla fall. Det är smidigt och man kan äta direkt ur burken - nå, jag kan iaf. Fast mer än så.. hm..
-------------
Vad kul med nytt i badrummet Miss Marillion! Och vad bra att du mår bättre!
Jag skulle också vilja fixa lite här. Har badkar men funderar på en sådan där lyxduschkabin med takdusch och massagemunstycken. *drömmer vidare*