Muminlina skrev 2009-10-15 23:15:42 följande:
Ni som pratar om hur många veckor ni har kvar - hur vet ni det? Hur bestämdes det hur länge ni ska gå på helfart? Vi har inte pratat om sånt, nu missade jag ifs träff 3 i måndags, men jag vet inte ens min målvikt. Eller jo jag vet ju vad jag vill väga men det har jag inte sagt till nån...Med risk för att upprepa mig så undrar jag vilka munsprayer och munvatten som är ok att använda? Vad har ni fått för rekommendationer? Vi har inte pratat alls om det, förutom att de har en egen de vill sälja, men jösses vad jag stinker!!Sen undrar jag om Ramlösa med div smaker är ok? Många frågor - ursäkta...!
Angående helfarten så fick jag bestämma på första träffen när jag skrev in mig hur länge jag skulle hålla på och vad min målvikt var, dessutom skrev hon upp ett datum då jag skulle vara i mål.
Mubspray köpte jag först på apoteket, men tyckte inte det hjälpte något så då gick jag över till xv:s egna, vilket jag tycker funkar helt ok. Men andedräkten är ju inte vidare god ändå. Häromdagen gick jag runt och anklagade vår katt för att fisa ruttet ägg... men det var min egna andedräkt jag kände, fruktansvärt.
Under mina första 13 veckor på helfart drack jag ramlösa med smak, men fick senare veta att det skulle man helst undvika.
Men det funkade ju ändå, så nu när jag kör helfart igen, unnar jag mig det på helgerna
Hoppas jag kunde hjälpa dig lite