MissMarillion: Jag har inte fått den där extra energin till att städa skåp och lådor ännu önskar att jag hade det för det hade verkligen behövts. Har fullt upp med jobbet, barnen, träningen, träffa kompisar mm. I helgen fick jag gjort iordning i bokhyllan i vardagsrummet och bland cd-skivor, men det är allt jag orkat med som extra.
Lesarah: Jag hade köpt sådant som var lagom, men ändå något tight dvs det går att använda men blir ändå snyggare om ca -5 kg. BH avvaktar jag att köpa tills jag är klar eftersom jag hoppas att det ändrar sig något mer. Jeans har jag tidigare köpt billigt på Gekås och där hade jag köpt tight eftersom jeans töjer sig.
Muminlina: Härligt att det känns bättre i kroppen
Idag har jag kommit halvvägs i viktminskningen och träff ikväll på Xtravaganza. Det är många i min grupp som har gått över till halvfart, vissa har nått sin målvikt och vissa tycker det är för tufft på helfart. Själv känner jag att om jag har klarat över 5 veckor så orkar jag 3,5 vecka till, så länge som jag mår som jag gör just nu. Upptäcker att jag har börjat spegla mig igen, har undvikit speglar så länge jag kan minnas, i princip hela mitt vuxna liv.