kmh, skrattade högt åt dina pepparmintsäventyr!
Jag får oftast förkylningsastma, så det är det som spökar igen. Inhaleringarna på vårdcentralen har verkligen gett effekt, jag känner mig som en ny människa - och hostan verkar vara nästan helt försvunnen! Det är fortfarande tungt att andas, men ändå, vilken skillnad!
Jag har massor av energi, trots astman, så igår körde jag en vända till återvinningsanläggningen med en massa trädgårdsavfall. På fredag ska min man prova att köra för första gången sedan han bröt benet, också till återvinningsanläggningen (visst roar vi oss kungligt i vår familj?
). Vi har en massa kakel- och klinkersrester som ligger på baksidan sedan källarrenoveringen, och nu ska de bort! Jag är inne i en städa/få ordningfas just nu, och fixar och donar. Om ett par veckor drar snickare/rörmokare/elektriker/plattsättare in, och då får vi slutligen klart i källaren, nytt hallgolv, nytt golv i badrummet uppe - och så ÄNTLIGEN: ett nytt kök! Och allt det här ska vara klart innan mitt 45-årskalas, det gäller att ha is i magen!
.
Idag stod vågen på exakt 100 kg. Herregud! Snart är mitt andra delmål passerat, det känns så bra!!!