• gumman grön

xtravaganza

Tråden för oss xtravaganzare där vi kan peppa och stötta varandra i soppätandet!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-22 17:47
    Resultat över hur duktigt vi kämpar!
    www.familjeliv.se/Forum-11-258/m46494617.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-22 17:57
    Då hoppas vi den här länken blir rätt
    www.familjeliv.se/Forum-11-258/m47468635.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-02 07:17
    Recept tråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-258/m47714372.html

• Svar på tråden xtravaganza
  • gumman grön

Miss Marillion skrev 2009-10-07 19:03:40 följande:

gumman grön, jag tror att det är samma skit varenda gång man börjar om . Jag började om en gång på Cambridge, och det var lika jobbigt som första gången. Och den här starten på XV tyckte jag var hemsk. Men jag planerade in den bättre faktiskt, jag började på en fredag så jag hade tredje, jobbigaste dagen tycker jag, på en söndag. Den dagen var jag inte rolig...
    Det konstiga är att jag första gången jag började inte hade några problem som helst mer än 3:dje dagen -)

kmh jag ställde mig i köket iställe för promenad och fick ut aggressionerna över maten jag lagade, försöker göra storkok av barnmat så långt det går.
    Har redan gått 2 gånger idag, och kände inte för att ta mig ut igen

Nu ska jag ta mig en stor kopp varmt te!
  • Muminlina

Hej på er alla, nu har jag läst ikapp en massa inlägg, så roligt att följa er i samma situation :)

Idag är det dag 8 för min del, jag väger mig inte här hemma men jag kollade midjemåttet imorse - 7cm har försvunnit på en vecka!! Jag är jätteglad

Jag måste erkänna att jag tycker att det har varit ganska jobbigt, känner mig väldigt matt i kroppen... Hjärnan däremot är pigg, går på högvarv på nått sätt. Men drömmen om att känna mig slank är stark som tur är.

Jag har varit och tränat på gymmet en gång, det var skönt och imorgon ska jag ta ett Core-pass när jag lämnat dottern på dagis, känner mig väldigt stolt

• Mamma till V och E

Hej på er tjejer!

Jag har gjort halva vecka 10 nu på helfart. Det rullar på bra, men jag börjar längta efter målet. Jag har gått ner drygt 21 kg och har 16 kg kvar tills jag är nöjd. Ska köra helfart hela vägen fram, men räknar med att kunna trappa upp innan jul iallafall.

Har köpt en massa nya kläder och känner verkligen att jag fått ett nytt självförtroende som jag saknat länge. Vågar känna att jag har "rätt" att ta plats i tillvaron och inte att jag behöver gå och gömma mig.

Idag ska jag ut och springa igen! Ska bli skönt trots blåsten.

• misslindis

Fru Hennerdal skrev 2009-10-08 06:50:56 följande:

Hej på er tjejer! Jag har gjort halva vecka 10 nu på helfart. Det rullar på bra, men jag börjar längta efter målet. Jag har gått ner drygt 21 kg och har 16 kg kvar tills jag är nöjd. Ska köra helfart hela vägen fram, men räknar med att kunna trappa upp innan jul iallafall. Har köpt en massa nya kläder och känner verkligen att jag fått ett nytt självförtroende som jag saknat länge. Vågar känna att jag har "rätt" att ta plats i tillvaron och inte att jag behöver gå och gömma mig. Idag ska jag ut och springa igen! Ska bli skönt trots blåsten.
    Bra jobbat ...starkt att springa i denna blåsten...
  • BHJE

Hej girls!

Idag fick (fick o fick, kostade ju mig en slant...haha) jag min belöning för -15kg på vågen!
    Jag är riktigt nöjd http://www.elgström.se/2009/10/08/frissan-da/

Nu är det dags att bege sig mot dotterns gympa - ha en fortsatt go dag

• gumman grön

mozilla jag förstår att du är nöjd!
    Vilken skillnad och vad snyggt det blev
    Kunde inte hitta någonstans att kommentera på din blogg?

Strax när sambo anlänt hem, ska jag iväg till xtravaganza och jogga lite på löpbandet, sedan blir det gruppmöte. Hoppas kunna jogga ca 4 km som jag gjorde sist, vilket jag inte klarat på ca 10 år utan att ge upp. Jag är supernöjd!

• Uller

Nu har jag kört helfart i 9 veckor och gått ner 16,6 kg. Det känns rätts så bra att förlorat så mkt av mig. Men på ngt sätt känns det som att varför kan det inte gå lite fortare för mig också. en kompis till mig kör också extra hon har redan gått ner 9 kg på 2 veckor.

Jag räknar väl att vara klar i slutet av februari eller så i den här farten dvs om det inte saktar av ännu mer. Har ialla fall 25 kg till helst 30 kg kvar innan jag är i mål. Vet inte om jag orkar med helfat hela tiden. Hitills har det ju gått bra.

Hade tänkt mig att träna denna veckan men har fått ont i halsen och blivit förskyld så jag avstår.

• misslindis

mozilla- jättesnyggt

Jag reggade mig på easyhairstyler igår för jag har verkligen ingen anning om vad jag vill göra med mitt hår...blir först i december(gissar) som det är aktuellt visserligen - räknar med att vara klar då

• BHJE

gumman grön:
    Man måste registrera sig som prenumerant innan man kan kommentera...fick så mycket spamkommentarer så jag fick göra så

• BHJE

Uller:
    Wow...starkt jobbat! Grattis

Misslindis:
    Visst var det siten bra? Man fick massa goda skratt på köpet...eller iallafall jag när jag kollade olika frisyrer

Svar på tråden xtravaganza