• gumman grön

xtravaganza

Tråden för oss xtravaganzare där vi kan peppa och stötta varandra i soppätandet!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-22 17:47
    Resultat över hur duktigt vi kämpar!
    www.familjeliv.se/Forum-11-258/m46494617.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-22 17:57
    Då hoppas vi den här länken blir rätt
    www.familjeliv.se/Forum-11-258/m47468635.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-02 07:17
    Recept tråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-258/m47714372.html

• Svar på tråden xtravaganza
  • BHJE
    kmh skrev 2009-11-08 15:04:32 följande:
    Själv är jag förvånad att det går så bra med vikten under upptrappningen. Har gått ner ett par hekto även fast jag har börjat äta mat och är på dag 3. För en stund sedan åt jag rökt lax med lite wasabi på tillsammans med sallad, jättegott. Det konstiga är att jag inte är sugen på bröd, pasta eller potatis, är helt nöjd med att äta protein och grönsaker.
    Ahh...vi har fått strikta direktiv på att skippa vågen under upptrappningen samt första veckan på ren halvfart eftersom man kan gå upp eller stå still...så man inte ska bli besviken o tappa modet *ler*
  • strommis

Även denna dag har gått bra =) vi åt inte middag hos svärisarna vilket underlättade, jag drack kaffe när dom åt tårta och det gick bra även det. jag är så förvånad men givetvis glad att det har gått så "lätt" I morgon är fösta arbetsdagen sen jag började xv, med andra ord första dagen jag ska kliva upp 2,5 timma tidigare än jag gjort, men det ska väl gå bra det med=) längtar till första vägningen på onskväll.

• BHJE

strommis:
    Delar du inte redan upp dina påsar så börja med det nu...så du får fler mål under dagen

• strommis

mozilla: jag gör det, 6 mål om dagen=) tror att det skulle bli mycket jobbigare annars.

• BHJE

strommis:
    Ja, och helst om man går upp tidigt på morgonen o sen har en lååång dag

Jag har precis rensat ut alla kläder som är förstora och nu ekar det i både byrå o garderob

• kmh

Jag vet att man egentligen inte skall väga sig, hade räknat med en viktuppgång på 1-2 kg. Nu skall jag resa bort i 15 dagar så då blir det inget vägande alls. Sedan skall jag göra en "riktig" vägning på Xtravaganza. Tycker inte jag gör annat än att äta just nu så det är nog bra att äta 6 mål om dagen redan från början, åt påsarna oftast 3 gånger per dag. Imorgon blir en prövning 10 timmar i flygplan med 4 småbarn. Det är bara 2 som är mina förstås men de andra två är systerbarnen och då blir man engagerad i alla 4 om det är något. Har 2 ryggsäckar färdigpackade med mutor.

• BHJE

kmh:
    Haha...ja, mutor är alltid bra Och visst känns det som om man inte gör annat än äter hela tiden. Kommer ihåg hur jobbigt o svårt det var när jag var viktväktare; man gick från att ha ätit två ggr om dagen till dessa fem mål. Det var därför jag från början delade upp påsarna och vår coach föreslog det, just för att det underlättar för framtiden

• Miss Marillion

kmh: trevlig resa, var du nu än ska!

• gumman grön

Tack så jätte mycket för riktigt bra peppning!

Bestämde mig för att skita i maten denna helgen och så börjar vi om i morgon igen, känns bra
    Uppdaterar hur det går så fort jag får en stund över i morgon...

• Zhara

Nuhar det redan gått 2veckor! det är inte klokt hopas att resten går lika lätt! Har 6 v kvar på helfart detta året, har tänkt gå på halvfart under jul o nyår sedan helfart igen om jag orkar annars fortsätter jag med halvfart. Nästa vecka blir det vägning på XV!

Svar på tråden xtravaganza