• gumman grön

xtravaganza

Tråden för oss xtravaganzare där vi kan peppa och stötta varandra i soppätandet!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-22 17:47
    Resultat över hur duktigt vi kämpar!
    www.familjeliv.se/Forum-11-258/m46494617.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-22 17:57
    Då hoppas vi den här länken blir rätt
    www.familjeliv.se/Forum-11-258/m47468635.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-02 07:17
    Recept tråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-258/m47714372.html

• Svar på tråden xtravaganza
  • BHJE

gumman grön skrev 2009-11-08 20:31:28 följande:

Tack så jätte mycket för riktigt bra peppning! Bestämde mig för att skita i maten denna helgen och så börjar vi om i morgon igen, känns bra Uppdaterar hur det går så fort jag får en stund över i morgon...
    Du gjorde helt rätt i att fatta ett beslut som känns bra för dig. Du har ju gjort en fantastisk resa hittills och sista milen kommer att gå galant den också, det är jag helt övertygad om
    Zhara skrev 2009-11-09 13:28:57 följande:
    Nu har det redan gått 2veckor! det är inte klokt hopas att resten går lika lätt! Har 6 v kvar på helfart detta året, har tänkt gå på halvfart under jul o nyår sedan helfart igen om jag orkar annars fortsätter jag med halvfart. Nästa vecka blir det vägning på XV!
    Visst går tiden snabbt, mycket snabbare än man kunde föreställa sig när man började. Folk i min omgivning led av att jag skulle äta soppor i 9v och visst fasade man själv för hur det skulle bli. Vips så hade 11v gått innan kroppen sa ifrån om att den behövde mat. Inget bakslag eller något sånt o ändå gick man och undrade när snubbelsnöret skulle dyka upp. Fixade jag detta så fixar alla *fniss* Jag ska tillbaka för vägning nästa måndag....smånervöst över vad vågen ska visa. Har man tappat i fett eller muskelmassa
  • strommis

Idag är det lite tyngre, lite hungrigare och lite tröttare. bara att bita ihop. ska snart träffa några vänner, hoppas jag bli lite piggare då=) två dagar kvar till vägning.

• misslindis

Så har man gått och blivit dålig ...inte lätt att få i sig mat då och så ofta, fast ibland har det känts bättre med mat och ibland bara illamående *blä*

• BHJE

iiii!!! Var på gymmet ikväll innan jobb & fick vägt mig. Skulle egentligen inte men jag var tvungen att stilla min nyfikenhet och shit alltså; jag hade gått ner 3kg på tv veckor - upptrappningsveckan inkluderad! Trodde knappt det var sant

Min coach jobbade bakom disk idag så vi snackade lite om det här med min vikt. Jag fick bannor för att jag vill gå ner mer, hon tycker att jag bör stanna där jag är nu. Men jag vet inte Hon fick mig även att gå med på att ställa upp på ett modellkort till deras reklamannonser...haha...så ja, på måndag ska jag plåtas *fniss*

22kg har jag tappat nu och har 6kg kvar enligt mig, 1.2 enligt min coach. Sanslöst.

• gumman grön

Härligt mozilla!!

Jag gick ju ner nästan mer under min upptrappning än vad jag gjorde på helfarten, så tror kroppen behöver den där energin för att bränna ännu mer när man gått på soppor så länge.

Men jag har problem med att hitta motivationen igen, ska nog ta och boka ett möte med min coach och få lite peppning.

Har ni några tips på vattenrika grönsaker som inte är hårda för magen?
    Paprika, sallad, lök mm funkar inte att jag äter nämligen
    Men verkar som att de kokta grova grönsakerna går bra.

• misslindis

Mozilla - Grattis och vad roligt att få vara modell - igen

Kanske skulle testa vågen och hoppas på roligt resultat...är trotts allt 3mån sedan jag startade idag

Gummangrön - inget förslag alls...är väldigt dålig på grönsaker hur de "fungerar"...hoppas du får bokat ett möte med din coach snart.

• misslindis

För att inte ha lyckats träna på en vecka med sjukt barn så lyckades jag ändå gå ner 1,3 enligt vågen hemma och då under upptrappning
    Och måttbandet var ännu trevligare ...midjan har minskat -11,5cm, höften -10cm, överarmen -4,3cm och lår -8cm...(på 3mån)
    Börjar fundera på om kläderna jag beställt från H&M för 3veckor sedan kan vara lite stora el helt perfekta nu (hoppas paketet kommer idag)

• Zhara
    misslindis skrev 2009-11-10 10:54:05 följande:
    För att inte ha lyckats träna på en vecka med sjukt barn så lyckades jag ändå gå ner 1,3 enligt vågen hemma och då under upptrappning Och måttbandet var ännu trevligare ...midjan har minskat -11,5cm, höften -10cm, överarmen -4,3cm och lår -8cm...(på 3mån)Börjar fundera på om kläderna jag beställt från H&M för 3veckor sedan kan vara lite stora el helt perfekta nu (hoppas paketet kommer idag)
    Vilka roliga reultat! Tror du har retur ifall dom är för stora
  • BHJE

Gumman grön:
    Vad jobbigt att magen strular så för dig. Jag har heller inget bra tips men tycker du ska boka in en träff med din coach, dom borde ju kunna hjälpa dig. Är ju inte lätt att hålla motivationen uppe när magen bråkar Kram

Svar på tråden xtravaganza