gumman grön skrev 2009-11-08 20:31:28 följande:
Tack så jätte mycket för riktigt bra peppning! Bestämde mig för att skita i maten denna helgen och så börjar vi om i morgon igen, känns bra Uppdaterar hur det går så fort jag får en stund över i morgon...
Du gjorde helt rätt i att fatta ett beslut som känns bra för dig. Du har ju gjort en fantastisk resa hittills och sista milen kommer att gå galant den också, det är jag helt övertygad om

Zhara skrev 2009-11-09 13:28:57 följande:
Nu har det redan gått 2veckor! det är inte klokt hopas att resten går lika lätt! Har 6 v kvar på helfart detta året, har tänkt gå på halvfart under jul o nyår sedan helfart igen om jag orkar annars fortsätter jag med halvfart. Nästa vecka blir det vägning på XV!
Visst går tiden snabbt, mycket snabbare än man kunde föreställa sig när man började. Folk i min omgivning led av att jag skulle äta soppor i 9v och visst fasade man själv för hur det skulle bli. Vips så hade 11v gått innan kroppen sa ifrån om att den behövde mat. Inget bakslag eller något sånt o ändå gick man och undrade när snubbelsnöret skulle dyka upp. Fixade jag detta så fixar alla *fniss* Jag ska tillbaka för vägning nästa måndag....smånervöst över vad vågen ska visa. Har man tappat i fett eller muskelmassa