Pergotime
Någon som precis som jag snart ska börja med pergotime??? Vore kul om jag hade någon/några att bolla lite funderingar med.
Någon som precis som jag snart ska börja med pergotime??? Vore kul om jag hade någon/några att bolla lite funderingar med.
Nja, eller jag vet inte... Man inbillar sig ju hela tiden för att man vill att det ska vara nåt känns det som... Jag tog ju sista pergon igår så enligt läkaren ska jag ha äl på måndag först?! 16:e dagen efter första blödning sägs det. Men jag tänker börja med äl tester imorgon dag 11 för att inte missa och kan vara bra till nästa månad så man vet hurdan cykel man har. Vi sexade till det igår och då kunde jag känna lite ont i höger äggstock kanske men som sagt... man inbillar sig ju och egentligen vet jag nog inte riktigt var äggstockarna sitter exakt *hihi*
Liten1:
Jag vet inte om det är nått annat än just att man kan bli gravid med flera. Det är vad min läkare menar iaf.
Nä, nu börjar jag få mensvärk :( Men skönt om jag får till en normal cykel för första gången på ett år, man får trösta sig med det lilla... Får se när det dyker upp och börja om igen då *suck*
Kanske samma här då... Jag gick ner i vikt förra året och låg ett tag på 52-53 och har en gång legat på 67kg... Så sen dess har jag inte fått mens av mig själv:( Nu ligger jag på 57 och känner mig på gränsen till "tjock" så jag hoppas inte det beror på något kroppsligt längre! Har haft det tufft och tränar en hel del... Ok, jag ligger ju 5 dagar efter dig så hoppet av att känna en ägglossning finns;) 5 dagar kvar för mig;) Jag updaterar hur det känns nu dagarna framåt! Hur går det för alla.... Några som kunnat testa sig än? POsitivt/ negativt? Hoppas på er;)
Jag startar med prego på fredag:) Hade ÄL den här månaden. Tror ni att det är risk att det blir för många blåsor?
Min läkare sa vi testar prego en gång och därefter Insemination. Är det normalt?
är idag på dag 28, har känt mig kissnödig och mer trött än vanligt, kunde inte hålla mig igår, så jag gjorde ett gravtest som visade negativt...
Jag blev sååå ledsen, men kan de fortfarande va för tidigt att testa...vet att jag sist jag åt pergo hade en cykel på nästan 35 dagar...om det är så, kan jag fortfarande vara gravid då utan att det ger utslag?? Jag vill ju sååå mycke!!!
Hej på er!!! Är ny här hoppas jag kan vara med i era inlägg.
Jag äter nämligen min andra kur med pergotime och är också nyfiken vad som händer er andra som äter.
Ibland känner man sig som värdens sämsta som måste knapra tabletter, kan vara skönt med stöd från andra som vet och går igenom samma.