Pergotime
Någon som precis som jag snart ska börja med pergotime??? Vore kul om jag hade någon/några att bolla lite funderingar med.
Någon som precis som jag snart ska börja med pergotime??? Vore kul om jag hade någon/några att bolla lite funderingar med.
Inte testdag förrän om en vecka ungefär :( Hur har ni andra kännt efter pergon, jag har som ilningar och småvärk i tjejmagen, vet inte om det kan vara så att det håller på att hända saker eller om det är sviter efter pergon och att de fick plocka bort ett ägg...öm i bröstvårtorna är jag också...men som sagt en vecka kvar så alldeles för tidigt att testa än...
Har ätit provera i 5 dagar (vet inte vad motsvarande heter på svenska) för att få mens.. och idag kom ÄNTLIGEN tant röd.. 16 dagar sent. Shit va jag är trött på min kropp. Har ALDRIG blivit så glad över att se blod när man går på toa
Nu på dag 5 av mensen ska jag äta första kuren clomid (pergo). Hoppas på ett plus om några veckor
Playfull: Det är ju bra om du kan hålla dej!
Innan har jag testat mej hela tiden, tur att jag slipper det denna månanden, fast kommer säkert göra det iaf.=) Beställde hem flerpack tester och tog 2-3 ggr om dagen för det kanske visade plus efter några timmar... Helt orealistiskt men är man testmissbrukare och vill så gärna så är man..=)
DifMamma: Även fast jag vet att jag inte hade nån blåsa så känner jag mej ändå uppsvälld och konstig i magen och det ilar ibland på vänster sida, precis som vid äl.. Skitkonstigt och otroligt dumt eftersom det får mej att hoppas att läkaren såg helt fel på vul:et..=)
LAmadde: Jag väntar också på mensen och visst blir man glad när den kommer så man får sätta igång med tabletterna snart, man vill ju att det ska gå fort...=)
Tack alla ni, jag håller verkligen tummarna för er!
Jag behövde bara köra en kur Pergo, innan dess har jag prövat Provera utan resultat.
Hoppas ni plussar nu snart =)
Får jag slänga ut en fråga här? Jag började med pergo 31/8 (på dag 6). Ingen mens i sikte än, och inte heller ett plus på stickan. Om man inte är gravid, visst ska man då få mens efter avslutad kur? Eller måste köra med provera och sen pergo igen?
Pirripirri: Om man inte fått mens efter avslutad Pergotime och inte pos gravtest beror det sannolikt på utebliven ÄL. Då får du ta Provera och sedan Pergo.
Graviditetssymtom eller bara biverkningar??? Blir galen snart, gaaah tur att det snart är testdax :)
fan fan fan...blir sååå ledsen, fick min mens idag... Hade det på känn då jag hade smygande mensvärk hela dagen igår men idag kunde jag knappt röra mig pga värken!!! Nu blöder man som om man hade stuckit in en kniv där nere... Jag vill ju ha en bebis där inne ju!!!! Bara o ta nya tag, på söndag den 5:e sätter jag igång med Pergotime igen...bara o försöka hoppas igen!!!
kram på er alla o tack för allt stöd