Syskonlängtan 4
TACK Cellisen
Nu svingar jag mitt trollspö över den här nya tråden
Bibbidi-bobbidi-boo
Nu ska vi alla lyckas!!!
TACK Cellisen
Nu svingar jag mitt trollspö över den här nya tråden
Bibbidi-bobbidi-boo
Nu ska vi alla lyckas!!!
Höst: Fy för sånna filmer
Spännande med FET o med 2
Blir det nu i september eller?
Cellisen: Skönt att vara ledig, njut!!
Lalie: Nä, aldrig haft blod vid ÄL men jag vet att det förekommer... Hoppas det inte är nåt knas.
Cellisen och Lalie: Vi är rätt synkade, ni ÄLar samtidigt o jag i fredags
Här är det ÄL + 3, känner konstig aktivitet på höger sida (hade ÄL från vänster) Men inget annat. Brukar ju vara molvärt o ömmande bröst redan annars... Bra eller dåligt, det är frågan.
Vi håller ju på med inskolning av dottern, idag hade hon varit ledsen vid lämningen (maken som sköter inskolningen)
Han ska snart hämta så får vi se hur det gått...
Jag har iaf varit väldans effektiv här på fm. Denna veckas inlämning klar, bara massa läsning kvar. Det är bra för jag har tagit på mig massa extra jobb, så denna v är jag endast ledig på ons
Så 6 dgr jobb sen ska väl allt återgå till det normala (varannan helg)
Höst: Jag pluggar Grafisk design, på distans. Nä denna månad kände jag inget i ÄL väg iaf, men jag gjorde ju ett VUL förra v, blåsa på vänster.
Hon hade inte varit lessen så länge, men sen blivit lessen igen när det var en annan än "hennes" fröken som skulle läsa. Men i det hela hade det gått bra.
Då får vi hoppas att allt ser bra ut och att de klarar sig hela vägen denna gången.
Cybele: Blä o urk för mögel. Hur mycket, o hur omfattande blir saneringen??
Ang Folsyra, jag tar vitt val kvinna och tillval folsyra. Äter även Omega 3 o extra kalcium. Nu provar jag även Stress guard, i den finns L-tyrosin som ska vara bra för min hypo.
Höst: Läste att ni är på 7:de IVF försöket
, har de nån teori om varför det inte funkar? Jag har ju just nu snöat in mig på att det kan vara nåt immunologiskt för min del. Har du fått göra några prover? Kolla in den här tråden...
www.familjeliv.se/Forum-7-130/m44884766.html
Jag har ju blivit helt besatt av att få reda på vad det är för fel, men tyvärr får jag inte ta de prover jag vill.
Det jag skulle vilja kolla nu är TNF-alfa o leukocyter och även Baktriell Vagions. Sen vill jag byta från Levaxin (T 4) till Armour Thyroid som är naturligt T 3 o T 4
medicinskaccess.se/images/arkiv/6_2008/karin_munsterhjelm.pdf
Jag har tagit reda på att det finns en Dr på min VC som har licens att skriva ut det, så jag ska försöka ta mig mod att kontakta henne. Sen ska jag ju till gyn i nästa cykel ska se om jag vågar fråga om det andra då...
Ang influensan, hörde att en just dött
. Det är ju skrämmande att unga o friska drabbas hårdast. Vi kommer vaccinera oss om det är det som rekommenderas. Vi är lite extra noga med att tvätta o sprita händerna. Lite typiskt att det är dagis start just nu....
Cellisen: Jag googlar
Mycket här på fl oxå... Nja, lagom engagerad är väl bäst antar jag... Jag kan ju nästan klassas som hypokondrisk snart
Jeskan: Vad gulligt av honom
roligt att halva mitt inlägg försvann
Skrev oxå
Jeskan: Jätte tråkigt med det där andra
Kram
Mammiz: Jag är bara så himla feg, jag sitter o läser o får "kött på benen" på kvällen, o sen på morgonen då jag bestämt mig för att ringa så hittar jag på 1000 skäl att låta bli. Eller som nu senast hos gyn, då hade jag så ont i huvudet o mådde päck, orkade inte fråga nåt alls
Nu är det kört igen
Brösten började ömma idag o det moler i magen, eller iof så kan det ju va bra, men varför skulle det just den här månaden
Jag har kommit på att håller symptomen i sig till ca 10-11 dgr efter äl så kan man börja hoppas, för så har inte progesteronet sjunkit som det gör innan mens... En idé, ska se hur bra den stämmer...
Cybele: Hi hi, ja min mens kommer i slutet a nästa vecka o är i full gång
Har några nya gravsymptom denna månad faktiskt
Nu är brösten inte bara ömma utan ådriga oxå. Sen smakade ädelosten inte så bra som den brukar igår.
Sen har jag ju molvärk, eller mer som dragningar i livmodern, finnar, humörsvängningar osv men det är ju dom vanliga symptomen som alltid visar sig vara PMS symptom...